
- Publikujemy program 3. edycji konferencji Kids & Family Marketing Day 2015, która odbędzie się 27 maja w Warszawie. Spotkanie, poświęcone strategiom marketingowym skierowanym do dzieci i rodziców, organizuje redakcja magazynu Online Marketing Polska.
Harmonogram konferencji:
- 09.45 – 9.50 Uroczyste powitanie: Arkadiusz Widawski, Forum Media Polska i Marcin Maj, OS3 Group S.A.
- 9.50 – 10.30 Po co rodzicom dziecięcy bohater? – Katarzyna Krzywicka-Zdunek i Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, IQS
- 10.30-11.05 Transmedia Storytelling – czyli o granicach cyfrowego świata w marketingu dziecięcym – Krzysztof Winnik OS3
- 11.05-11.50 Jeśli nie telewizja to co? Marketing bezpośredni w komunikacji z dziećmi i rodzicami – Sebastian Błasiak, Laboratorium Komunikacji
- 11.50-12.25 Od Flinstonów do Jetsonów – dzieci w sieci i ich potrzeby vs komunikacja marek online – Adam Szuda Faster&Better
- 12.25-13.00 Bazgranie, czyli jak wspierać rodzica w rozwoju dziecka – Anna Sawa, Bazgroszyt
- 13.00-13.45 Przerwa obiadowa
- 13.45-13.55 Kampanie i eventy społeczne jako skuteczna metoda kształtowania publicznej odpowiedzialności biznesu – Krystyna Radkowska, ZwalczNude.pl
- 13.55-14.40 Młodzież i marki na Snapchacie: bliska relacja tylko na chwilę – Sebastian Umiński, Ogilvy & Mather
- 14.40-15.15 Nie tylko kocyk – blog parentingowy w niestandardowej kampanii kreatywnej – Maria Wolna Pasek i Jakub Pasek, oczekujac.pl
- 15.15-15.50 Strategia promocji marek dziecięcych i dotarcia do matek w mediach społecznościowych, na przykładzie kampanii Tommee Tippee Polska – Agnieszka Jałowiec, Think Kong
- 15.50-16.25 Dla każdego coś miłego – czyli strategia dotarcia do segmentu parentingowego na przykładzie portfolio T-Mobile – Tomasz Szulkowski, MoBehave i Dominika Kosińska, T-Mobile Polska
- 16.25-16.30 Uroczyste zakończenie
Szczegóły dotyczące spotkania znaleźć można na stronie poświęconej wydarzeniu.
Spotkanie poświęcone stategiom marketingowym skierowanym do dzieci i rodziców. Fot. Online Marketing