
Firma Regnum, od 25 lat obecna na rynku dystrybucji artykułów dziecięcych i artykułów do domu, świętuje swój jubileusz. To rodzinna firma, którą dziś zarządza już drugie pokolenie, a w jej portfolio znajdują się takie światowe marki jak Jellycat London, Floss & Rock, Wooden Story oraz marka własna – Rabbit & Friends, zdobywająca coraz większe uznanie zarówno w kraju, jak i za granicą.
Od początku działalności Regnum wyróżnia się dbałością o jakość i indywidualne podejście do klienta. Firma dostarcza do sklepów produkty, które nie tylko bawią, ale też wspierają rozwój dzieci i odpowiadają na potrzeby współczesnych rodziców.
„Kiedy 25 lat temu zakładaliśmy Regnum, marzyliśmy o tym, aby sprowadzać do Polski wyjątkowe produkty. Patrząc dziś na rozwój firmy i markę własną Rabbit & Friends, widzimy, że ta misja się spełnia”, wspominają założyciele firmy.
Dziś stery przejęło drugie pokolenie, które z dumą kontynuuje dzieło rodziców. „Jako drugie pokolenie czujemy dumę, że możemy kontynuować dorobek naszych rodziców, ale też dodawać nowe pomysły i energię”, mówi Magdalena Nadolska, współwłaścicielka firmy.
Marka własna Rabbit & Friends jest najlepszym przykładem dynamicznego rozwoju: od popularnych lampek nocnych po nowe linie produktów, które zdobywają nagrody i uznanie konsumentów. „Rabbit & Friends pokazuje, że mamy potencjał nie tylko w dystrybucji, ale i w tworzeniu innowacyjnych marek własnych. To dla nas dopiero początek – mamy wielkie plany na przyszłość”, dodaje Marta Nadolska-Wielgosz.
Ćwierć wieku działalności to dla Regnum ważny etap, ale firma nie zwalnia tempa. „25 lat za nami, ale my patrzymy przede wszystkim do przodu – chcemy rozwijać ofertę, wprowadzać kolejne marki i wspierać sklepy w dostarczaniu klientom produktów premium, które naprawdę robią różnicę”.