
Klienci, którzy wybiorą się do sklepu po zabawki z okazji Dnia Dziecka, będą szukać produktów promowanych w mediach. Zapytaliśmy więc kilka firm o to, co w tym roku będą szczególnie reklamować. Warto postawić na te zabawki i wyróżnić je na półce.
Klocki, krzesła i szpiegowanie
Trefl planuje wsparcie dla całej linii obserwacyjnych gier rodzinnych Spy Guy, w których nowością jest wersja dla najmłodszych Spy Guy Junior Zwierzaki czy wersja regionalna Spy Guy Pomorskie. Dla tego brandu na ten rok zaplanowano wiele eventów w galeriach handlowych w całej Polsce. Pierwszy odbędzie się w dniach 31.05–01.06 w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku.
W kampanii promocyjnej na Dzień Dziecka nie zabraknie także gry Mistakos Platforma. To nowa wersja dobrze znanej gry Mistakos Krzesła, nagrodzonej Toy Award na targach Spielwarenmesse 2024. W kategorii zabawek w kampanii pojawią się też klocki ceramiczne Brick Trick, w tym dwie nowości na licencji Gabby’s Dollhouse. Koci domek Gabi oraz Fairy Tail Garden i Leśny Domek Brick. Z propozycji dla najmłodszych w reklamach będzie można zobaczyć Kostkę Aktywności V-Tech i Pierwszy Słownik Przedszkolaka. W ramach kampanii spoty wybranych produktów pojawią się w serwisie YouTube, mediach parentingowych, reklamach bannerowych oraz u wybranych influencerów.
Mruczące promocje
W ramach działań internetowych Chicco planuje wykorzystanie dwóch głównych platform reklamowych Google Ads oraz Meta Ads do promocji linii Fit & Fun oraz Turbo Team i flagowych produktów (elektronicznej maty do gry w klasy, samochodów Billy) oraz nowości – Kotka Mruczka.
Producent zamierza również skorzystać z potencjału influencerów na platformach społecznościowych, co pozwoli na autentyczną rekomendację produktów. Media społecznościowe będą kluczowym obszarem działań marketingowych. Przez regularne publikacje, konkursy, interakcję z użytkownikami oraz udostępnianie wartościowych treści marka będzie budować zaangażowanie społeczności online oraz informować o ofercie.
Chicco planuje również aktywność w mediach tradycyjnych. Przygotowane materiały prasowe nie tylko będą promować najlepiej sprzedające się produkty marki, lecz także zwrócą uwagę na nowość – Kotka Mruczka, prezentując ją jako idealny prezent z okazji Dnia Dziecka.
Reklamy w TV
Przed Dniem Dziecka firma TM Toys stawia na 4 flagowe produkty, które będą promowane głównie w dziecięcych kanałach telewizji oraz w social mediach.
Laleczki Pixlings będą miały kampanię w TVP ABC, BBC Cbeebies, Polsat JimJam, DaVinci, MiniMini+, Puls2, Disney Channel, Disney Junior, Disney XD, Nickelodeon.
Promocja zestawów baniek mydlanych Fru Blu obejmuje digital (Allegro, social media, Search Ads, Display) oraz spoty w największych kanałach TV dla dzieci: TVP ABC, BBC Cbeebies, Polsat JimJam, DaVinci, MiniMini+, Puls2, Disney Channel, Disney Junior, Disney XD, Nickelodeon.
Reklamy kolekcji figurek Flockies będą emitowane w TVP ABC, BBC Cbeebies, Polsat JimJam, DaVinci, MiniMini+, Puls2, Disney Channel, Disney Junior, Disney XD, Nickelodeon. W reklamach na kanale TV Puls pojawią się także produkty na licencji Bluey.
Tęczowo i z niespodziankami
MGA Entertainment na Dzień Dziecka planuje intensywne kampanie telewizyjne, w internecie i w social mediach dla produktów z serii L.O.L. Surprise!: L.O.L. Surprise! OMG Nails, L.O.L. Water Balloon, L.O.L. Surprise! Mix and Make Birthday Cake.
Rainbow High, kolekcja wyjątkowych lalek, których wygląd i strój są inspirowane kolorami tęczy, także będzie promowana w dziecięcych kanałach TV, na portalach internetowych oraz w social mediach. Będzie można tam obejrzeć reklamy m.in. Rainbow High Classic oraz Rainbow High Junior High.
Fani miniaturowych figurek zabawek i produktów spożywczych z serii MGA Miniverse z pewnością zwrócą uwagę na reklamy emitowane na TikToku, platformie Meta (dawniej Facebook), na stronach influencerów oraz w telewizyjnych kanałach dziecięcych.
Psiaki i kostki na ekranie
W kampaniach telewizyjnych Spin Master skupi się na serii Psi Patrol Jungle Pups: pojazdy – to figurki bohaterów popularnej kreskówki z pojazdami, które można przekształcić w zwierzęta z dżungli. W kategorii zabawek dla najmłodszych reklamy będzie miał także bestseller ostatnich miesięcy – Bitzee Interaktywne Zwierzątko.
Do dziewczynek skierowane będą reklamy Kociego Domku Gabi: Domek Gabi (światło i dźwięk) oraz Koci Domek Gabi: Zabawa na basenie, a także interaktywnej torebki z wizerunkiem Hedwigi – magicznej sowy Harry’ego Pottera.
Chłopcom spodobają się spoty z figurkami transformującymi Bakugan 3.0. Reklam z okazji Dnia Dziecka doczekają się także gry: Hedbanz, Jumanji oraz klasyczna kostka Rubika 3 × 3, która w tym roku obchodzi jubileusz 50-lecia.