W dniach 1-31 marca odbyły się wiosenne kontraktacje zorganizowane przez firmę Rekman. Na wirtualnej platformie targowej swoją ofertę zaprezentowało 68 wystawców, m.in. MGA Entertainment, Mattel, Hasbro, LEGO, TM Toys, Clementoni,Cobi, Epee, Simba i Spin Master. Zamówienia złożyło ponad 130 klientów.

– Zupełnym novum podczas tej edycji targów była możliwość wirtualnych spotkań z wystawcami podczas trzech streamingowych sesji. W trakcie spotkań na żywo dostawcy mieli możliwość zaprezentowania swoich nowości i bestsellerów – mówi Piotr Kurzeja, dyrektor handlowy Rekmana.

Po każdej sesji klienci mogli dopytać o szczegóły dotyczące poszczególnych produktów. Klienci obejrzeli prezentacje m.in.: MGA Entertainment, Hasbro, TM Toys, Playmobil, Tuban i firmy Malik.

Rekman zaprezentował produkty swoich marek własnych:m.in.: kolekcję stylowych drewnianych kuchni marki Malowany Las, szeroki wybór zabawek drewnianych dla dzieci już od 6. miesiąca życia marki iWood, jeździki, wózki i zestawy zabawek marki Hot Hit, a także spacerówki, trycykle i rowerki biegowe marki Tesoro.

Najczęściej kupowanymi produktami były produkty znanych marek: autka Hot Wheels, Barbie, karty Uno Mattela, dostępne wyłącznie w dystrybucji Rekmana koniki bujane Little Tikes, produkty Play-Doh Hasbro, figurki L.O.L. Świecące zwierzątka, Num Noms Niespodzianka w butelce, L.O.L. Surprise Hair Tots, L.O.L. Surprise Dance Tots od MGA Entertainment, kostka Rubika od TM Toys, zestaw edukacyjny Mówiące pióro od Clementoni oraz piłka Zmyłka Epee. Sporym zainteresowaniem cieszyły się również marki własne Rekmana, a w szczególności produkty Leny, iWood oraz Hot Hit.

Podczas kontraktacji obowiązywały specjalne rabaty targowe oraz wydłużony termin płatności. Kolejne targi firma Rekman zapowiada już pod koniec wakacji.