Firma Sequin Art szuka kierownika ds. sprzedaży.

Brytyjski producent kreatywnych zabawek z siedzibą w Norfolk, firma Sequin Art, poszukuje doświadczonego, ambitnego i nieszablonowo myślącego kierownika ds. sprzedaży krajowej. Osoba na tym stanowisku będzie brała udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii sprzedaży na rynku polskim i odpowiadała za definiowanie kluczowych klientów, plany asortymentowe, realizację promocji oraz rozwój nowych przedsięwzięć.

Zakres obowiązków:

  • prezentowanie produktów Sequin Art kluczowym klientom, dbanie o relacje z obecnymi klientami, kontrahentami oraz rozwijanie nowych możliwości biznesowych;
  • prowadzenie badań konkurencyjności rynku i opracowywanie biznesowych strategii rozwoju;
  • bliska współpraca z klientami, utrzymywanie efektywnych kanałów komunikacji z działem zakupów, merchandising, działem finansowym i wyższym kierownictwem;
  • omawianie planów marketingowych z klientami i współpraca z działem marketingu w celu realizacji projektów;
  • monitorowanie i kontrolowanie płatności od klientów we współpracy z działem księgowości;
  • proponowanie potencjalnych nowych produktów zgodnie z trendami rynkowymi i potrzebami klientów we współpracy z działem R&D;
  • obsługa systemu CRM i przygotowywanie cotygodniowych raportów rentowności i wskaźników KPI;
  • nadzorowanie wewnętrznej logistyki B2C, jak również Amazon FBA i eCommerce;
  • rekrutacja, szkolenie, nadzorowanie i ocena innych członków zespołu.

Wymagane kwalifikacje i umiejętności:

  • minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w sprzedaży w branży zabawek, gier, materiałów edukacyjnych lub podobnych sektorach;
  • wykształcenie wyższe w kierunku pochodnym;
  • pewność siebie w budowaniu relacji, doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie ( w języku polskim oraz angielskim);
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • zorientowanie na wyniki i umiejętność pracy zarówno samodzielnie, jak i w zespole;
  • doskonała znajomość pakietu Microsoft Office i umiejętność korzystania z zasobów Internetu;
  • znajomość CRM i innych programów ERP będzie dodatkowym atutem;
  • udowodniona umiejętność zarządzania procesem sprzedaży i kierowania nim;
  • prawo jazdy;
  • gotowość do pracy zdalnej oraz do odbywania krajowych i zagranicznych podróży służbowych.

Cechy osobowości:

  • przedsiębiorczość i dążenie do realizacji celów;
  • wytrwałość i odporność na stres;
  • determinacja i zaangażowanie w wykonywanie każdego zadania na czas zgodnie z przyjętymi standardami;
  • doskonałe umiejętności zarządzania czasem, konsekwencja w realizacji zadań w wyznaczonych terminach

Możliwość współpracy z Sequin Art to okazja, aby dołączyć do jednego z wiodących europejskich producentów zabawek kreatywnych. Wybrany kandydat będzie mógł cieszyć się dużą samodzielnością w realizacji zadań, wsparciem i zasobami, których potrzebuje, aby odnosić sukcesy. W zamian za zaangażowanie i wysiłek firma oferuje atrakcyjne wynagrodzenie i różnorodne możliwości rozwoju kariery.

Osoby zainteresowane proszone są o wysyłanie zgłoszeń na adres: recruitment@sequinart.com