
Brytyjski producent kreatywnych zabawek z siedzibą w Norfolk, firma Sequin Art, poszukuje doświadczonego, ambitnego i nieszablonowo myślącego kierownika ds. sprzedaży krajowej. Osoba na tym stanowisku będzie brała udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii sprzedaży na rynku polskim i odpowiadała za definiowanie kluczowych klientów, plany asortymentowe, realizację promocji oraz rozwój nowych przedsięwzięć.
Zakres obowiązków:
- prezentowanie produktów Sequin Art kluczowym klientom, dbanie o relacje z obecnymi klientami, kontrahentami oraz rozwijanie nowych możliwości biznesowych;
- prowadzenie badań konkurencyjności rynku i opracowywanie biznesowych strategii rozwoju;
- bliska współpraca z klientami, utrzymywanie efektywnych kanałów komunikacji z działem zakupów, merchandising, działem finansowym i wyższym kierownictwem;
- omawianie planów marketingowych z klientami i współpraca z działem marketingu w celu realizacji projektów;
- monitorowanie i kontrolowanie płatności od klientów we współpracy z działem księgowości;
- proponowanie potencjalnych nowych produktów zgodnie z trendami rynkowymi i potrzebami klientów we współpracy z działem R&D;
- obsługa systemu CRM i przygotowywanie cotygodniowych raportów rentowności i wskaźników KPI;
- nadzorowanie wewnętrznej logistyki B2C, jak również Amazon FBA i eCommerce;
- rekrutacja, szkolenie, nadzorowanie i ocena innych członków zespołu.
Wymagane kwalifikacje i umiejętności:
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w sprzedaży w branży zabawek, gier, materiałów edukacyjnych lub podobnych sektorach;
- wykształcenie wyższe w kierunku pochodnym;
- pewność siebie w budowaniu relacji, doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie ( w języku polskim oraz angielskim);
- umiejętność rozwiązywania problemów;
- zorientowanie na wyniki i umiejętność pracy zarówno samodzielnie, jak i w zespole;
- doskonała znajomość pakietu Microsoft Office i umiejętność korzystania z zasobów Internetu;
- znajomość CRM i innych programów ERP będzie dodatkowym atutem;
- udowodniona umiejętność zarządzania procesem sprzedaży i kierowania nim;
- prawo jazdy;
- gotowość do pracy zdalnej oraz do odbywania krajowych i zagranicznych podróży służbowych.
Cechy osobowości:
- przedsiębiorczość i dążenie do realizacji celów;
- wytrwałość i odporność na stres;
- determinacja i zaangażowanie w wykonywanie każdego zadania na czas zgodnie z przyjętymi standardami;
- doskonałe umiejętności zarządzania czasem, konsekwencja w realizacji zadań w wyznaczonych terminach
Możliwość współpracy z Sequin Art to okazja, aby dołączyć do jednego z wiodących europejskich producentów zabawek kreatywnych. Wybrany kandydat będzie mógł cieszyć się dużą samodzielnością w realizacji zadań, wsparciem i zasobami, których potrzebuje, aby odnosić sukcesy. W zamian za zaangażowanie i wysiłek firma oferuje atrakcyjne wynagrodzenie i różnorodne możliwości rozwoju kariery.
Osoby zainteresowane proszone są o wysyłanie zgłoszeń na adres: recruitment@sequinart.com