
Targi zabawek w Norymberdze przygotowują specjalny pakiet dla wystawców podczas Spielwarenmesse 2026 w dniach 27–31 stycznia. Optymalna struktura hal i zwiększenie synergii między grupami produktowymi, mają zadbać o lepsze doświadczenie odwiedzających. Dla samych wystawców targi planują dodatkowe wsparcie w postaci darmowych ekspozycji produktów, formatów networkingowych oraz cyfrowych narzędzi.
Specjalne obszary z atrakcjami
Targi ponownie skupią się na strefie ToyTrends oraz Toys for Kidults. Produkty wpisujące się w nowe trendy zostaną zaprezentowane w hali przy głównym wejściu (Eingang Mitte). W przyszłorocznej edycji uczestnicy targów ponownie będą mogli się zrelaksować, ale przede wszystkim przetestować produkty z sektora Sport, Rekreacja, Outdoor (hala 7A).
Artykuły dla niemowląt oraz produkty lifestylowe ponownie znajdą się razem w hali 3C, a lalki i pluszaki będą w hali 1, aby zapewnić lepszą synergię między tymi grupami. Zwiedzający zainteresowani ofertą wystawców z artykułami szkolnymi, papierniczymi i kreatywnymi powinni udać się do hali 2, a poszukujący zabawek drewnianych i z materiałów ekologicznych – do hal 3 i 3A.
Przemyślany układ hal oraz tematycznie zorganizowane grupy produktowe zapewniają efektywność i przejrzystość planu wystawy. – Dzięki Strefom Specjalnym tworzymy tematyczne światy, które pozwalają wystawcom na skuteczną prezentację swoich produktów, lepszą widoczność i możliwość nawiązywania kontaktów biznesowych – podsumowuje Christian Ulrich, rzecznik zarządu Spielwarenmesse eG.
Wszechstronne wsparcie
Wystawcy mogą liczyć na kompleksowy pakiet darmowych usług oraz skuteczne działania adresowane do konkretnych grup docelowych. Obejmują one zgłoszenia do nagrody ToyAward, udział w ToyPitch (krótkie prezentacje swoich produktów na głównej scenie w ramach Toy Business Forum) oraz prezentację nowych produktów w digitalowym przewodniku What’s New Guide.
Dodatkową prezentację wystawców i marek daje także udział w nieformalnych spotkaniach na stoiskach podczas RedNight. Wystawcy mogą także zgłaszać się do Press Day, podczas którego wybrane stoiska odwiedza grupa branżowych dziennikarzy z całego świata, by poznać nowe marki, a następnie poinformować o nich swoich czytelników, czyli importerów kupców i działy marketingu.
Targi oferują także wsparcie cyfrowe w postaci aplikacji: LeadScanning pomaga zarządzać kontaktami, a socialPALS wspiera formaty udostępniania treści.
Wystawcy otrzymają także pulę darmowych wejściówek dla swoich kontrahentów. Pakiet usług uzupełniają praktyczne webinaria dotyczące przygotowań do targów. Nowe firmy otrzymują również wsparcie dopasowane do ich potrzeb: w Strefie StartupArea korzystają ze specjalistycznych usług i pomocy. Nowi wystawcy, którzy chcieliby zaprezentować się na Spielwarenmesse, mogą się zarejestrować tutaj do końca lipca 2025 roku.