Fot. Story House Egmont

Story House Egmont przedłużył współpracę z The Walt Disney Company, dzięki czemu nadal będzie wydawać magazyny w 27 krajach Europy oraz na wybranych rynkach globalnych. W ofercie pozostaną popularne postacie, takie jak Kaczor Donald, Myszka Miki, Stitch i Kubuś Puchatek, a także znane marki, w tym Księżniczka, Kraina Lodu, Auta czy Marvel. Od 2025 roku Egmont ponownie stanie się wydawcą magazynów Disneya w Wielkiej Brytanii. Partnerstwo, które rozpoczęło się w 1948 roku od publikacji Donald Duck w Skandynawii, trwa już 75 lat, umacniając pozycję Disneya jako największego licencjodawcy, a Egmontu jako kluczowego licencjobiorcy.

Marika Bark, dyrektor segmentu KIDS w Story House Egmont, podkreśla, że odnowienie współpracy jest efektem owocnej kooperacji, obejmującej treści dopasowane do potrzeb odbiorców oraz wspólne działania sprzedażowe i marketingowe. Powrót na rynek brytyjski jest według niej dowodem profesjonalizmu Egmontu. Cécile Legenne, wiceprezes Disney Publishing and Games EMEA, nazywa tę umowę kamieniem milowym w relacji opartej na kreatywności, innowacji i sukcesie, zaznaczając, że współpraca przynosi radość pokoleniom czytelników w całym regionie EMEA.

Egmont, będący częścią nordyckiej grupy medialnej, działa w 27 krajach, takich jak Niemcy, Polska, Szwecja, Australia czy Chiny, a jego oferta łączy edukację, rozrywkę i inspirację. Fundacja Egmont wspiera rozwój mediów oraz pomaga dzieciom i młodzieży w trudnej sytuacji życiowej, realizując hasło „We bring stories to life”.