
Sieć sklepów Smyk wystartowała z kampanią świąteczną i konkursem konsumenckim. Motywem przewodnim jest najcenniejszy prezent, jaki można podarować dziecku – wspólnie spędzony czas.
Pięciotygodniowa kampania wystartowała 14 listopada w kanałach telewizji TVP1 i TVP2 oraz na ekranach stacji tematycznych: lifestylowych, informacyjnych, rozrywkowych oraz dziecięcych m.in. Disney Junior, MiniMini czy Nick Junior. Spoty radiowe są emitowane w ogólnopolskim radiu RMF FM oraz w regionalnych oddziałach m.in. radia Eska, Vox FM czy Plus. Zaplanowano również działania w internecie – zarówno na wybranych portalach, blogach jak i w mediach społecznościowych.
W konkursie „Czas ze Smykiem”, rodziny, które zrobią zakupy w jednym ze sklepów sieci lub na smyk.com oraz prześlą zdjęcie, pokazujące w jaki sposób wspólnie spędzają czas, mogą wygrać wizytę w Wiosce Świętego Mikołaja w Laponii, 2 wycieczki do kompleksu Tropical Islands pod Berlinem oraz 500 rodzinnych biletów do kina. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 14 listopada do 31 grudnia 2019 r., a szczegóły organizacyjne i regulamin, są dostępne na stronie www.czaszesmykiem.pl.
Za koncepcję kreatywną kampanii oraz realizację konkursu odpowiada agencja Walk, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media People, a działania PR opracowała i realizuje agencja Solski Communications.