Wykład w ramach Internetowych Rewolucji w Dąbrowie Górniczej. Fot. memtor.pl

Google uruchamia platformę edukacyjną Internetowe Rewolucje, która oferuje różne kursy tematyczne oparte o materiały wideo. Platforma powstała w ramach programu, który do końca 2016 roku ma objąć 100 tys. przedsiębiorców w Polsce.

Platforma ma na celu pomóc przedsiębiorcom wykorzystać potencjał sieci. Aby skorzystać z kursu należy na stronie Internetowych Rewolucji odpowiedzieć na kilka pytań, które pomogą stworzyć plan nauki dla każdego kursanta.

Na platformie udostępnione są między innymi krótkie filmy instruktażowe, w których eksperci objaśniają, jak zwiększyć obroty swojej firmy i zdobyć więcej klientów dzięki sieci.

Wirtualne warsztaty są zróżnicowane tematycznie i dotyczą m.in. narzędzi do analizy danych, aplikacji mobilnych czy skutecznego wykorzystywania potencjału mediów społecznościowych. Platforma pozwala na indywidualne dopasowanie materiału w zależności od stopnia wiedzy użytkownika. Jak zapewniają twórcy platformy, poza narzędziami Google, internetowy kurs oferuje także obiektywny przegląd różnych innych rozwiązań przydatnych dla przedsiębiorców.

Platforma powstała między innymi na bazie doświadczeń z lipcowego programu pilotażowego w województwie śląskim. 30 ekspertów Internetowych Rewolucji przez 5 tygodni w 9 głównych miastach aglomeracji śląskiej udzielało indywidualnych konsultacji i doradzało przedsiębiorcom, jak najlepiej wykorzystać narzędzia internetowe. W szkoleniach wzięło udział ok. 1600 osób.

Wykład w ramach Internetowych Rewolucji w Wyższej Szkole Biznesu, w Dąbrowie Górniczej. Fot. memtor.pl