Pod hasłem „9 lat dookoła świata”, wrocławska marka Baby&Travel umożliwiła swoim partnerom biznesowym bezpośrednie spotkanie w zamku Topacz pod Wrocławiem, podczas którego zostały zaprezentowane starannie wyselekcjonowane marki i produkty. Ważnym punktem targów była prezentacja nowości oraz możliwość skorzystania ze specjalnej oferty zakupowej. Przestrzeń wystawy została podzielona na tematyczne pokoje, np. pokoik dziecięcy, łazienka, jadalnia, których wyposażenie w postaci produktów z oferty można było dotknąć i przetestować. Na kartonowych, ekologicznych meblach znajdowały się zarówno bestsellery, jak i wszystkie inne zabawki i akcesoria będące w regularnej sprzedaży. Przy każdym stoisku można było porozmawiać z opiekunami biznesowymi.

Partnerzy Baby&Travel mieli również możliwość wysłuchania prelekcji ekspertów o najnowszych trendach w prowadzeniu e-biznesu, a także wykładów z zakresu psychologii dziecięcej czy logopedii.

Data targów, czyli 11 maja, nie jest przypadkowa. To 9. rocznica działalności marki Baby&Travel, debiutującej w roli organizatora takiego wydarzenia. Była to okazja do poznania firmy od środka i usłyszenia oraz obejrzenia jej historii. To również czas istotnych podsumowań dla marki, która z roku na rok odnotowuje wzrosty. W swoim portfolio ma ponad 2000 produktów, w tym 20 marek na wyłączność na polskim rynku i dodatkowo 6 zaprezentowanych na targach nowości.

Wydarzenie jest pierwszym tego typu organizowanym przez Baby&Travel, lecz nie ostatnim – jak mówią przedstawiciele firmy. Planowane są już kolejne, coroczne edycje targów.