Exhibition Director, Hatice Dinçer

Najlepszą okazją, by w jednym miejscu nawiązać nowe partnerstwa biznesowe, poznać ofertę z innych rynków i pozyskać kontrahentów, są bez wątpienia targi branżowe. Jedną z takich wystaw są targi CBME (Children Baby Maternity Industry Expo) w Stambule, których kolejna edycja odbędzie się w dniach 13–16 grudnia 2023. O znaczeniu targów na arenie międzynarodowej rozmawiamy z Hatice Dinçer, Exhibition Director CBME.

 

Proszę bliżej zaprezentować targi CBME Türkiye: która edycja odbędzie się w tym roku, kim są wystawcy i odwiedzający oraz które kraje mają największą reprezentację na targach.

Targi CBME Türkiye odbędą się po raz 41. w dniach 13-16 grudnia, prezentując najnowsze trendy i innowacje w branży produktów dla niemowląt, dzieci i mam. To największa wystawa w tym regionie.

Na targach prezentowana jest szeroka oferta z różnych sektorów branży, takich jak artykuły do pielęgnacji niemowląt, wózki, foteliki samochodowe, moda dziecięca, produkty dla kobiet w ciąży i mam, zabawki. Na powierzchni 42 tys.² prezentuje się ponad 1100 marek.

CBME Türkiye przyciąga profesjonalistów z branży, detalistów, hurtowników, producentów, dystrybutorów i dostawców. Targi odwiedzają goście zarówno krajowi, jak i międzynarodowi z ponad 130 krajów. Ostatnia edycja CBME Türkiye pobiła rekordy pod względem powierzchni i liczby wystawców. To naprawdę ważne międzynarodowe wydarzenie branżowe.

Jak chcecie zachęcić polskie firmy do odwiedzenia targów CBME Türkiye?

CBME Türkiye mogą być cenną platformą dla polskich firm, które chcą rozwinąć swój biznes na rynku globalnym, zwłaszcza w rejonie Bliskiego Wschodu, Afryki Północnej, Wspólnoty Niepodległych Państw (CIS) i Bałkanów. To wyjątkowe wydarzenie dla firm, które celują w eksport do krajów w tych regionach. Oferujemy możliwość prezentacji produktów dla niemowląt i dzieci przed różnorodną i międzynarodową publicznością. To szansa na nawiązanie kontaktów z profesjonalistami z branży, producentami i potencjalnymi partnerami biznesowymi z Turcji i poza nią. 

Czy targi oferują jakieś wsparcie dla zagranicznych wystawców i odwiedzających? 

CBME Türkiye to nie tylko platforma dla już ugruntowanych przedsiębiorców, ale także otwarte miejsce dla młodych firm i startupów, które opracowały innowacyjne produkty. Uczestnictwo w tym przyjaznym dla startupów środowisku pozwala zbudować swoją sieć kontaktów i stać się integralną częścią społeczności CBME Türkiye. Wszystkim zagranicznym wystawcom i odwiedzającym udzielane jest wsparcie w zakresie logistyki, wniosków o wizy, rekomendacji zakwaterowania.

Czy turecki rynek produktów dla niemowląt jest atrakcyjny dla polskich firm i detalistów? 

CBME Türkiye skupia się głównie na handlu międzynarodowym. Turcja pełni rolę centralnego węzła, ale zasięg targów wykracza poza jej granice. Dzięki odwiedzającym z krajów takich jak Grecja, Kuwejt, Wielka Brytania, Kazachstan, Arabia Saudyjska, Algieria i innych bogatych sąsiadujących państw, CBME Türkiye odzwierciedla różnorodny i międzynarodowy rynek. Targi oferują możliwość zrozumienia zróżnicowanych preferencji konsumentów i trendów rynkowych, co czyni je atrakcyjnym celem dla polskich firm dążących do rozszerzenia swojej globalnej obecności. Tureccy i międzynarodowi konsumenci uczestniczący w wydarzeniu coraz częściej poszukują wysokiej jakości, innowacyjnych i zrównoważonych produktów dla niemowląt, dzieci i matek. Ten trend dobrze koresponduje z ofertami wielu polskich firm. Sukces na tym rynku wymaga zrozumienia lokalnych preferencji, przepisów i zdolności do dostosowania się do zróżnicowanych potrzeb międzynarodowej klienteli.

Rozmawiała Urszula Kaszubowska

Więcej szczegółów TUTAJ.