W dniach 25-26 września 2021 roku, odbędzie się piąta edycja internetowych targów dla dzieci i rodziców, poświęconych szeroko rozumianym trendom dziecięcym. To świetna okazja do pokazania nowej kolekcji czy też dotarcia do nowej grupy odbiorców w mediach społecznościowych.

Organizatorem targów jest dziecięcy portal modowy kiddostyle.pl, który na co dzień publikuje informacje na temat trendów i nowości w branży parentingowej (B2C). Poprzednie edycje targów cieszyły się dużym zainteresowaniem, co widać chociażby w statystykach ostatniej z nich: 169 000 osób zasięgu, 7 700 wyświetleń strony FB z wydarzeniem, ponad 5 500 odsłon targowej podstrony www. Całość odbywać się będzie na Facebooku.

Targi są podzielone na bloki tematyczne – moda, odzież, akcesoria, zabawki, książki, kosmetyki oraz tekstylia i wyposażenie pokoju. Wydarzenie ma przede wszystkim charakter promocyjny. Podstawą prezentacji jest film wideo, który jest “symulacją” rozmowy z klientem podczas targów stacjonarnych, czyli dokładne pokazanie produktów i przedstawienie marki. Nowością w tej edycji jest możliwość zamieszczenia postu sponsorowanego na wydarzeniu (bez konieczności prezentacji) lub reklamy w magazynie targowym KiddoTrends.

Wraz z udziałem w targach wystawcy otrzymują również szeroki wachlarz działań promocyjnych (m.in. artykuły na portalu), który pozwala na budowanie rozpoznawalności marki. Targi promowane są poprzez FB Ads, patronów medialnych oraz influencerki.

Wszystkie informacje dla wystawców znaleźć można na stronie targów. Rejestracja trwa do 21 września 2021 roku.

Kontakt do organizatora: Karolina Koziejowska tel. 506 111 741, wspolpraca@kiddotyle.pl