Targi w Norymberdze z sukcesem – podsumowanie Spielwarenmesse 2025
Eingang Mitte Spielwarenmesse 2025, fot. Spielwarenmesse
W sobotę 1 lutego zakończyła się 74. edycja największych targów zabawek na świecie. Kilkanaście hal w centrum wystawienniczym w Norymberdze wypełniło 2362 wystawców z 71 krajów. Ich ofertę nowości na ten rok obejrzało około 57 500 odwiedzającym ze 126 krajów. Z Polski wystawiło się 71 firm.
Pytani przez organizatorów targów uczestnicy chwalili zmieniony układ hal, powiększoną strefę prelekcyjną, prezentacje trendów, specjalne ekspozycje produktów Toys for Kidults, Toys go Green, Sport, Outdoor & Leisure, nową przestrzeń w hali 3C z produktami dla niemowląt i małych dzieci oraz artykułami lifestylowymi. W spotkaniach w ramach Red Night wzięło udział niemal 100 wystawców.
Jak podają organizatorzy, odnotowano wzrost liczby odwiedzających z najważniejszych rynków europejskich. USA i Chiny również znalazły się w pierwszej dziesiątce krajów pod względem liczby odwiedzających.
Więcej o samych targach i nowych trendach będzie można przeczytać w najnowszym numerze „Branży Dziecięcej” – już 25.02.
Ta strona wykorzystuje własne pliki cookies, aby działać prawidłowo. Korzysta też z plików cookies podmiotów trzecich, dostarczających narzędzia marketingowe i analityczne. Do informacji zbieranych w cookies podmiotów trzecich mają dostęp dostawcy tych narzędzi. Czy zgadzasz się na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies zgodnie z polityką prywatności?
Jeżeli tutaj zaglądasz, to znak, że cenisz swoją prywatność. Wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom, na tej stronie został wdrożony mechanizm, który pozwala Ci kontrolować wykorzystywanie plików cookies oraz innych technologii śledzących.
Pliki cookies własne wykorzystywane są na tej stronie w celu zapewnienia prawidłowego działania poszczególnych funkcji strony a pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w polityce prywatności.
Jeżeli chcesz zaakceptować wszystkie stosowane przez tutaj pliki cookies, kliknij w poniższy przycisk.
Te pliki cookies pozostają zawsze aktywne i nie masz możliwości wyboru w tym zakresie. Są to pliki cookies, dzięki którym w sposób prawidłowy funkcjonują m.in. formularze na stronie oraz mechanizm logowania do konta użytkownika i utrzymywania sesji po zalogowaniu. Ponadto, w plikach cookies własnych zapisywana jest informacja o dokonanych przez Ciebie ustawieniach plików cookies.
Korzystamy z Google Analytics, czyli narzędzia pozwalającego na gromadzenie, przeglądanie i analizę statystyk związanych z aktywnością użytkowników na naszej stronie. Kod śledzący Google Analytics gromadzi informacje na temat Twojej aktywności na naszej stronie, które mogą być przez Google wykorzystywane przy budowaniu Twojego profilu użytkownika. Ponadto, informacje z Google Analytics mogą być wykorzystywane w ustawieniach kampanii reklamowych prowadzonych z wykorzystaniem Google Ads. Jeżeli sobie tego nie życzysz, możesz wyłączyć narzędzia Google.
Korzystamy z Salesflare, narzędzia do zarządzania relacjami z klientami. Salesflare używa plików cookies, aby automatycznie gromadzić informacje na temat Twojej interakcji z naszą stroną oraz z naszym zespołem sprzedaży. Dane te pomagają nam lepiej rozumieć naszych klientów i dostosowywać nasze działania do Twoich potrzeb. Jeżeli sobie tego nie życzysz, możesz wyłączyć pliki cookies związane z Salesflare.
Na tej stronie osadzane są multimedia z serwisów YouTube i Vimeo. Odtwarzacze tych serwisów wykorzystują do swojego prawidłowego działania pliki cookies pochodzące od ich dostawców. Dostawcy mogą uzyskiwać dostęp do informacji gromadzonych w plikach cookies. Możesz wyłączyć pliki cookies związane z odtwarzaczami, ale wtedy nie będziesz w stanie obejrzeć treści osadzonych w formie odtwarzaczy.