Warner Bros. w Biedronce. Fot. ELC
Warner Bros. w Biedronce. Fot. ELC

Głównymi bohaterami najnowszej akcji promocyjnej Baw się razem z nami, trwającej od 17 do 30 listopada w sklepach należących do sieci Biedronka, zostały postacie z kreskówek wytwórni Warner Bros.

Scooby-Doo, Królik Bugs oraz Kaczor Daffy pojawiły się na opakowaniach kilkudziesięciu produktów spożywczych. Na dostępnych w sklepach materiałach marketingowych umieszczone zostały specjalne kody, które po ściągnięciu aplikacji Zappar i zeskanowaniu telefonem umożliwią korzystanie z gier.

-Aplikacja Zappar, jest odpowiedzią Warner Bros.na rosnącą popularność tzw. augmented reality (rzeczywistości rozszerzonej), czyli połączenia świata realnego z generowanym komputerowo – komentuje przedstawicielka ELC Iwona Stańczyk.

Dzięki wykorzystaniu tej techniki klienci, którzy zeskanują znajdujące się w różnych częściach sklepu kody, będą mieli do dyspozycji gry z postaciami z kreskówek, aplikacja umożliwi również zrobienie sobie zdjęcia z wybranym filmowym bohaterem. Zappar dostępny będzie do końca listopada.

Warner Bros. w Biedronce. Fot. ELC