
Disney rozpoczął świąteczną kampanię reklamową zatytułowaną „Niech się spełniają życzenia”. Kampania wieńczy obchody 100. rocznicy powstania firmy, a motywem przewodnim jest wielka moc życzeń. W ramach akcji powstał aktorski spot reklamowy Świąteczne życzenie inspirowany filmem Walt Disney Animation Studios Życzenie, który właśnie wszedł na ekrany kin. Kampania realizowana jest w ponad 50 krajach, w tym także w Polsce.
Film reklamowy powstał w Republice Południowej Afryki, gdzie nakręcono sceny reprezentujące sześć miejsc i sześć języków. To historia o rodzinach i przyjaciołach z całego świata, których łączy uniwersalne pragnienie bycia razem, niezależnie od tego, co świętują i z jakiej tradycji się wywodzą. W spocie wykorzystano znaną piosenkę Ze snem budzą się marzenia z klasycznej animacji Disneya Kopciuszek zaaranżowaną na nowo i wykonaną przez wielu artystów z całego świata. W polskiej wersji językowej jeden z wersów wykonuje Natalia Bajak, wokalistka, która w piosenkach użyczyła głosu Ashy, głównej bohaterce filmu Życzenie.
W tegoroczną świąteczną kampanię Disneya zaangażowało się ponad 50 partnerów handlowych, m.in. producentów zabawek, gier i książek, odzieży, biżuterii, elektroniki czy artykułów wyposażenia wnętrz.