Fot. Depositphotos.com

Przed świętami firmy zabawkowe intensyfikują działania reklamowe. Kilka z nich podzieliło się z nami informacją, co z ich oferty będzie szczególnie promowane w mediach masowych. Warto skorzystać z tej podpowiedzi i wyróżnić te produkty na sklepowej półce.

Kampania na jubileusz

Playmobil obchodzi 50-lecie z hasłem: Join the Party! W związku z tym planowane są działania wizerunkowe reklamujące całą markę. W nowej odsłonie powracają najpopularniejsze produkty ostatnich lat: Posterunek policji, Straż pożarna, Przygoda w zoo, Przedszkole Tęcza oraz Hotel dla zwierząt Łapka. Szczególna uwaga marki skupia się na trosce o zrównoważony rozwój. Z początkiem 2024 roku zmieniony został system produkcji zestawów z serii Junior. Playmobil jest pierwszym na świecie dużym producentem zabawek, który przy produkcji całej linii dla maluchów wykorzystuje tworzywa sztuczne w co najmniej 90% pochodzenia roślinnego.

Jedną z kolejnych serii produkowanych w tym duchu jest Tiny House. Składa się z 5 zestawów, które zapraszają dzieci do odkrywania rodzinnego życia w zgodzie z lokalnym środowiskiem. Tiny House ma wszystko, co potrzebne: 2 piętra z przytulną kuchnią, sypialnią i łazienką. W przydomowym ogródku można uprawiać owoce i warzywa, a panele słoneczne na dachu dostarczają energię elektryczną.

Fot. Materiały prasowe Playmobil

Intensywna jesień

Trefl kontynuuje wsparcie marketingowe dla całej linii obserwacyjnych gier rodzinnych Spy Guy: Spy Guy Fantasy, Piramidy czy Dinozaury. Dla brandu w czwartym kwartale, poza kampanią telewizyjną, VOD i digital, zaplanowany jest cykl eventów z w galeriach handlowych w Warszawie i Trójmieście. Warto wspomnieć, że linia Spy Guy powstała na bazie świata z popularnej bajki z Treflikami, Rodzina Treflików, które 29 listopada po raz pierwszy trafią na ekrany kin w świątecznej animacji Trefliki ratują Święta.

Także dla nominowanej do ToyAward gry Mistakos Platform planowana jest kampania telewizyjna, VOD i digitalowa. Bestsellerowa gra Trefla w tej edycji została wzbogacona o kręcącą się i grającą platformę, do czego bezpośrednio nawiązuje spot.

W takich samych kampaniach powrócą też świetnie znany brand 5 Sekund, ale tym razem w wersji Sztafeta, oraz bestsellerowa gra Magajaja. W kategorii zabawek w kampanii telewizyjnej pojawi się długo zapowiadana nowość Trefla, czyli klocki Connect, które niedawno trafiły na półki sklepowe. Do ich promocji została zaangażowana m.in. top influencerka Sandra Kubicka. Ponadto w kampanii pojawią się też klocki ceramiczne Brick Trick. Z oferty dla najmłodszych w reklamach zobaczymy takie produkty jak: Kostka Aktywności, Mój Przyjaciel Pies oraz Motozaury V-Techa – nagrodzone przez dzieci w gwiazdkowym konkursie Zabawka Roku.

W ramach kampanii wybrane elementy oferty pojawią się w spotach reklamowych w serwisie YouTube, mediach parentingowych, na reklamach bannerowych oraz u wybranych influencerów.

Duże wsparcie planowane jest także dla nowości puzzlowych z linii Premium Plus Quality – Trefl Prime o wysokich elementacjach (9 i 13,5 tys.) oraz Fotopuzzli.

Stawiają na hity

W działaniach reklamowych na czwarty kwartał Spin Master skupi się na kluczowych markach. Do dziewczynek skierowane będą reklamy Kociego Domku Gabi: Nowy Domek Gabi (światło i dźwięk) oraz Koci Domek Gabi: Sala imprezowa. Chłopcom spodobają się spoty z bohaterami Psiego patrolu i serii Psi patrol: Rescue Wheels, pojazdy tematyczne czy Pojazd Chase’a w wersji deluxe. W kategorii zabawek dla najmłodszych reklamy będzie miał także bestseller ostatniego roku – Bitzee Interaktywne Zwierzątko: Magiczni bohaterowie. Inną promowaną interaktywną zabawką cyfrową jest Punirunes.

Spin Master planuje działania reklamowe także dla brandu Hatchimals Alive Magiczne Jajo. Promowane będą linie Jednorożce i Smoki. To zabawki interaktywne oferujące ponad 100 dźwięków i reakcji, które zmieniają się w zależności od sposobu kontaktu dziecka ze stworkiem wyklutym z magicznego jaja.

 

 

Większy zasięg

Świąteczna kampania Chicco uwzględnia intensywne wsparcie kanałów w social mediach, udział kilkudziesięciu influencerów, działania PR, eventy oraz działania CSR. Dla użytkowników platform społecznościowych zaplanowane są angażujące konkursy. Dedykowane działania obejmą też kluczową linię marki – Chicco First Dreams, czyli zabawki, które tworzą magiczną atmosferę relaksu i towarzyszą maluchom w zasypianiu. Celem kampanii jest maksymalizacja zasięgów oraz wyświetleń, które mają osiągnąć wartość powyżej 10 mln. Wśród bestsellerów, które otrzymają wzmożone wsparcie, są m.in. Kotek Mruczek, miś z projektorem gwiazd, samochód zdalnie sterowany Billy, Mówiąca farma, Mój pierwszy smartfon, elektroniczna mata do gry w klasy, Mówiący globus oraz Koszykówka 123.

Fot. Materiały prasowe Chicco