Kampania Baby Design Group ma pomóc w wyborze odpowiedniego wózka. Ft. Baby Design Group

Baby Design Group w maju rozpocznie akcję Zatwierdzone przez Mamy.

– Od dłuższego czasu zastanawialiśmy się nad tym, jak ułatwić mamom wybranie wózka. Doszliśmy do wniosku, że to właśnie mamy są najlepszym źródłem wiedzy o produktach dla dzieci, których same używały. Postanowiliśmy umożliwić dostęp do takich opinii – wyjaśnia przedstawicielka Baby Design Group Kinga Mieruszyńska.

Dodaje, że projekt oprócz gwarantowania pełnego dostępu do informacji o tym, jak oceniany jest każdy z produktów Baby Design, jakie są jego zalety i jak sprawdza się podczas użytkowania, ma jeszcze jedną, bardzo istotną wartość. Wskazuje, co można w ulepszyć w produktach.

Równolegle z kampanią ruszy nowa strona internetowa babydesign.eu, na której pojawią się m.in. informacje poświęcone programowi Zatwierdzone przez Mamy.