Katalog GB Platinum jest stylizowany na luksusowy magazyn lifestyle'owy. Fot. BranzaDziecieca.pl
Katalog GB Platinum jest stylizowany na luksusowy magazyn lifestyle’owy. Fot. BranzaDziecieca.pl

Firma Goodbaby, jeden ze światowych liderów w produkcji artykułów dziecięcych, wprowadza na rynek dwie nowe linie produktów: GB Platinum i GB Gold. Mają one przekonać do marki GB mieszkańców Europy i Ameryki, a także wzmocnić ją na pozycji lidera na najważniejszym, rodzimym rynku – w Chinach.

GB Platinum to efekt wspólnej pracy specjalistów reprezentujących kultury zachodnią i azjatycką. Stała się ona możliwa dzięki połączeniu Goodbaby z niemieckim Cybexem oraz Evenflo – amerykańską marką o blisko stuletniej tradycji. Autorami całego projektu są założyciel Cybexu Martin Pos oraz jego przyjaciel i mentor, prezes Goodbaby Zhenghuan Song.

– Design odzwierciedla naszą osobowość i kulturę. Produkty i opowieści stojące za marką wyrażają styl jej twórców. Naszym znakiem charakterystycznym jest doskonałe połączenie mody i współcznego wzornictwa przemysłowego – opowiada Martin Pos.

– Nie zgadzamy się z technicznymi ograniczeniami. Zamiast tego zadajemy sobie pytanie „Dlaczego nie?”. Gdy spotykają się ludzie z różnych kultur, którzy myślą nieszablonowo, dzieją się niesamowite rzeczy – dodaje twórca Goodbaby.

Wszystkie nowe produkty GB mają być dostępne w Polsce wiosną 2016 r. Ich dystrybucją w Europie zajmie się Cybex. Linie GB Platinum i GB Gold będą traktowane jako rozszerzenie oferty niemieckiego brandu, więc warunki handlowe mają pozostać bez zmian.

Marki Cybex i GB należą do tej samej grupy cenowej, jednak mimo to country manager Paweł Palmowski nie obawia się, że pierwsza z nich straci część klientów na rzecz drugiej. – Produkty Cybexu są inspirowane przez projektantów sprzed lat, takich jak Ray i Charles Eames, co nadaje im klasyczny charakter. GB patrzy w przyszłość i ma zdecydowanie futurystyczny styl. Dlatego każda z tych marek przyciąga klientów o odmiennym guście – twierdzi.

Premiera odświeżonego brandu GB ma być mocno wspierania działaniami public relations. – Sporo materiałów mamy już przygotowanych. Będziemy je upubliczniać, gdy produkty trafią na rynek, czyli około marca-kwietnia przyszłego roku – zapowiada Paweł Palmowski.

Katalog GB Platinum jest stylizowany na luksusowy magazyn lifestyle'owy. Fot. BranzaDziecieca.pl
Katalog GB Platinum jest stylizowany na luksusowy magazyn lifestyle’owy. Fot. BranzaDziecieca.pl