Jubileuszowy zestaw Nuk. Fot. Nuk

Z okazji 60-lecia marki Nuk wiosną do sklepów trafi specjalna limitowana jubileuszowa seria zawierająca butelkę First Choice+ PA 300 ml ze smoczkiem rozmiar 1 M oraz smoczek uspokajający Genius 2.0 rozmiar 1 z osłonką. Produkty będą opakowane w pudełko z matową złotą i srebrną powierzchnią.

Nuk zadebiutował na rynku w 1956 r. Do sklepów trafił wówczas pierwszy smoczek do butelki. W 1979 r. do tego produktu został dodany odpowietrzacz. W latach 80-tych rozwój technologii druku umożliwił umieszczanie kolorowych nadruków na butelkach.

W 1988 r. Nuk zaczyna stosować do produkcji smoczków nowy materiał – silikon. Dwa lata później firma – jako jeden z pierwszych producentów akcesoriów niemowlęcych – wprowadza system rozmiarów smoczków do butelek i uspokajających. Kolejne ważne etapy w rozwoju marki to m.in. wprowadzenie nowej serii butelek i smoczków NUK First Choice (2003 r.) oraz wprowadzenie na rynek nowego smoczka uspokajającego – Nuk Genius (2015 r.).

Jubileuszowy zestaw Nuk. Fot. Nuk
Jubileuszowy zestaw Nuk. Fot. Nuk