Kabiny do mierzenia temperatury i dezynfekcja, czyli targi w rzeczywistości pandemicznej. Fot. Sławomir Panek

Trwają przygotowania do przyszłorocznej edycji targów Kids’ Time, które mają odbyć się w lutym. Wydarzenie ma charakter B2B i przeznaczone jest wyłącznie dla przedstawicieli branży.

– W trosce o bezpieczeństwo naszych gości, wystawców i zwiedzających podjęliśmy wiele działań, które umożliwią bezpieczny udział w organizowanych przez nas wydarzeniach. W Targach Kielce pojawią się wielofunkcyjne kabiny wyposażone w funkcje mierzenia temperatury oraz automatycznej dezynfekcji, tzw. dekontaminacji. Oprócz stosowania innowacyjnych kabin podczas wydarzeń zachowane zostaną również niezbędne środki ostrożności, m.in. regularna dezynfekcja często dotykanych elementów infrastruktury. Na terenie kieleckiego ośrodka wystawienniczego nie zabraknie tablic informacyjnych, oznaczeń kierunku ruchu oraz strategicznych punktów takich jak punkty obsługi medycznej czy punkty zakupu środków ochrony indywidualnej. We wszystkich halach i pomieszczeniach sanitarnych zainstalowane są dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk – mówi Andrzej Mochoń, Prezes Zarządu Targów Kielce.

Wystawie towarzyszyć będą szkolenia dla sprzedawców i kadry kierowniczej, będzie także możliwość wzięcia udziału w prelekcjach prowadzonych przez profesjonalistów. Targi to okazja do spotkań firm z przedstawicielkami blogosfery parentingowej z całej Polski.

Jak co roku wystawcy będą mogli zgłaszać swoje produkty do nagrody w Konkursie Kids’ Time Star przyznawanej najbardziej innowacyjnym produktom prezentowanym w czasie targów.

Targi Kids’ Time jako jedyne w tej branży w Polsce otrzymały certyfikat UFI – Światowego Stowarzyszenia Przemysłu Targowego. Partnerem Strategicznym wydarzenia po raz kolejny została firma Marko. Głównym partnerem medialnym wydarzenia jest czasopismo Branża Dziecięca.