Pierwsza edycja FFK za nami. Fot. BranzaDziecieca.pl

Branżowe targi mody dziecięcej (28-29.06) nie były może oblegane przez tłumy wystawców i zwiedzających, ale organizatorzy wystawy są zadowoleni z przebiegu dwóch dni targowych.

Wystawcy krajowi oraz goście z zagranicy prezentowali swoje kolekcje i nowości nie tylko na stoiskach, ale i podczas pokazów mody. Targi były również okazją do wymiany doświadczeń z ekspertami. Podczas warsztatów i wykładów była mowa m.in. o docieraniu do konsumentów detalicznych przez sklepy z odzieżą dziecięcą, o tym, czym jest Visual Merchandising i jak go zastosować, aby przynosił zamierzony skutek, jak wejść na rynek odzieży dziecięcej w Rosji oraz czy więcej towaru w sklepie oznacza więcej pieniędzy.

Teraz będzie czas na zebranie opinii wystawców i wyciąganie wniosków na przyszłość. Dopiero wówczas zapadnie decyzja, czy kolejna edycja Fashion for Kids się odbędzie i w jakiej formule będziemy mogli oglądać najnowsze kolekcje producentów i dystrybutorów odzieży dziecięcej.

Nasza relacja z targów już wkrótce na łamach “Branży Dziecięcej”.