Podczas 3 dni targów będzie można wysłuchać kilkunastu prezentacji. Fot. Sławomir Panek

Targi Kids’ Time, które odbędą się w Kielcach w dniach 19-21 lutego, to nie tylko negocjacje biznesowe, lecz także okazja do skorzystania z wiedzy specjalistów.

W środę 19 lutego przedstawiciele firmy Rebel podpowiedzą, jak dobierać gry do asortymentu sklepu, by przyciągnąć klienta; Reyne Rice przedstawi trendy na światowych rynkach zabawek; właścicielka marki Hey Popinjay! Sylwia Ziemann opowie o tym, jak wystartować na rynku z własnym brandem i jak go wypromować. Tematem ostatniej środowej prelekcji, przygotowanej przez Joannę Janicką i Adama Fotka z firmy Hamilton, będzie bezpieczeństwo w zabawkach i produktach dla dzieci.

Czwartek 20 lutego zdominuje polsko-rosyjska debata oraz prezentacje: Szymona Niestryjewskiego, dotycząca zaistnienia na zagranicznych rynkach e-commerce, i Pawła Mazurka, poświęcona perspektywom rozwoju handlu w sektorze baby care w regionie CEE.

W piątek 21 lutego Paweł Szmidt z RMD Research podsumuje e ubiegłoroczną sytuację na rynku zabawek, a Jan Kubica poprowadzi warsztaty dla sprzedawców Jak rozmawiać i skutecznie budować relacje z klientem oraz warsztaty dla zarządzających personelem i działem sprzedaży Zmotywowany pracownik to dobra sprzedaż.