Spielwarenmesse 2018. Rozpoczęła się przedsprzedaż biletów
Rozpoczęła się przedsprzedaż biletów na targi Spielwarenmesse. Fot. Spielwarenmesse eG/Lennart Preis
Rozpoczęła się przedsprzedaż biletów na targi w Norymberdze. Bilet online na jeden dzień imprezy kosztuje 19 euro, na całe targi – 38 euro. Dla porównania jednodniowa wejściówka kupiona w kasie targowej kosztować będzie 30 euro. Za bilet umożliwiający oglądanie tego, co przygotowało blisko 3 tysiące wystawców z 60 krajów we wszystkie dni imprezy, trzeba będzie w kasie zapłacić 55 euro.
Organizatorzy przypominają, że targi są przeznaczone jedynie dla osób związanych zawodowo z przemysłem zabawkarskim. Aby kupić bilety online na 68. edycję wydarzenia, należy wcześniej zarejestrować się jako odwiedzający z branży.
W przyszłym roku po raz pierwszy będzie można obejrzeć ekspozycję Toys meet Books, łączącą zabawki z nowościami wydawniczymi. Wystawa Tech2Play, która zadebiutowała w tym roku, zostanie podzielona na cztery sektory: Robot Toys, Virtual Play, RC Toys i Electronic Learning. Rozbudowana zostanie strefa ekspozycyjna poświęcona artykułom dla niemowląt.
Tych, którzy wybiorą się do Trend Gallery w hali 3A, czeka niespodzianka – zmieniona aranżacja przestrzeni. Zobaczymy tam trzy najważniejsze przyszłoroczne trendy zabawkowe
Ta strona wykorzystuje własne pliki cookies, aby działać prawidłowo. Korzysta też z plików cookies podmiotów trzecich, dostarczających narzędzia marketingowe i analityczne. Do informacji zbieranych w cookies podmiotów trzecich mają dostęp dostawcy tych narzędzi. Czy zgadzasz się na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies zgodnie z polityką prywatności?
Jeżeli tutaj zaglądasz, to znak, że cenisz swoją prywatność. Wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom, na tej stronie został wdrożony mechanizm, który pozwala Ci kontrolować wykorzystywanie plików cookies oraz innych technologii śledzących.
Pliki cookies własne wykorzystywane są na tej stronie w celu zapewnienia prawidłowego działania poszczególnych funkcji strony a pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w polityce prywatności.
Jeżeli chcesz zaakceptować wszystkie stosowane przez tutaj pliki cookies, kliknij w poniższy przycisk.
Te pliki cookies pozostają zawsze aktywne i nie masz możliwości wyboru w tym zakresie. Są to pliki cookies, dzięki którym w sposób prawidłowy funkcjonują m.in. formularze na stronie oraz mechanizm logowania do konta użytkownika i utrzymywania sesji po zalogowaniu. Ponadto, w plikach cookies własnych zapisywana jest informacja o dokonanych przez Ciebie ustawieniach plików cookies.
Korzystamy z Google Analytics, czyli narzędzia pozwalającego na gromadzenie, przeglądanie i analizę statystyk związanych z aktywnością użytkowników na naszej stronie. Kod śledzący Google Analytics gromadzi informacje na temat Twojej aktywności na naszej stronie, które mogą być przez Google wykorzystywane przy budowaniu Twojego profilu użytkownika. Ponadto, informacje z Google Analytics mogą być wykorzystywane w ustawieniach kampanii reklamowych prowadzonych z wykorzystaniem Google Ads. Jeżeli sobie tego nie życzysz, możesz wyłączyć narzędzia Google.
Korzystamy z Salesflare, narzędzia do zarządzania relacjami z klientami. Salesflare używa plików cookies, aby automatycznie gromadzić informacje na temat Twojej interakcji z naszą stroną oraz z naszym zespołem sprzedaży. Dane te pomagają nam lepiej rozumieć naszych klientów i dostosowywać nasze działania do Twoich potrzeb. Jeżeli sobie tego nie życzysz, możesz wyłączyć pliki cookies związane z Salesflare.
Na tej stronie osadzane są multimedia z serwisów YouTube i Vimeo. Odtwarzacze tych serwisów wykorzystują do swojego prawidłowego działania pliki cookies pochodzące od ich dostawców. Dostawcy mogą uzyskiwać dostęp do informacji gromadzonych w plikach cookies. Możesz wyłączyć pliki cookies związane z odtwarzaczami, ale wtedy nie będziesz w stanie obejrzeć treści osadzonych w formie odtwarzaczy.