Podczas 68. edycji Spielwarenmesse odbędzie się m.in. wydarzenie specjalne organizowane wspólnie z Disneyem. Fot. Spielwarenmesse eG/ Christian Hartlmaier

Tegoroczna liczba zapytań o wolną powierzchnię wystawienniczą jest największa w całej historii Spielwarenmesse. We wrześniu na liście oczekujących znajdowało się 250 firm (wśród nich dominowały firmy proponujące zabawki edukacyjne i kreatywne oraz producenci kostiumów i artykułów karnawałowych).

– Dotychczas chęć udziału w targach zgłosiło 58 przedsiębiorstw z Polski. Czy wszystkich uda się pomieścić, nie wiem, ale na pewno będziemy się starać – obiecał prezes eG Spielwarenmesse Ernst Kick podczas konferencji prasowej w Warszawie.

W hali 4A obejrzymy nową ekspozycję Tech2Play: drukarki 3D, zabawki-roboty uczące dzieci programowania, drony, zabawki wykorzystujące rzeczywistość wirtualną i interaktywne zwierzaki. Zabawki będzie można nie tylko oglądać, lecz także testować.

Drugim ważnym tematem 68. edycji będą licencje. Spielwarenmesse nawiązało współpracę z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Branży Licencyjnej (LIMA). Od połowy grudnia handlowcy będą mogli wyszukiwać oferty licencyjne przygotowane przez poszczególnych wystawców, korzystając z LicenseGuide Spielwarenmesse.

Przyszłoroczna edycja targów odbędzie się w dniach 1-6 lutego.