Urszula Kaszubowska nową naczelną „Branży Dziecięcej”

„Branża Dziecięca” ma nową redaktor naczelną – została nią Urszula Kaszubowska. Dotychczasowy naczelny Marek Jankowski pozostaje wydawcą czasopisma. Zmianę ogłoszono podczas Gali Biznesu, towarzyszącej targom Kids’ Time w Kielcach, gdzie „Branża Dziecięca” świętowała swoje 10-lecie.

Urszula Kaszubowska ma 17 lat doświadczenia w tworzeniu czasopism. Zaczynała we wrocławskim Phoenix Press, kupionym w 2009 r. przez Wydawnictwo Bauer. Przeszła całą ścieżkę kariery – zaczynała jako korektor, później była redaktorem, redaktor naczelną, a następnie dyrektorem wydawniczym. Ostatnio odpowiadała za magazyny kulinarne i ogrodnicze.

– Dopiero poznaję branżę zabawek i artykułów dziecięcych, ale cieszę się, że razem z zespołem będę mogła tworzyć magazyn, który ma tak mocną pozycję w swojej grupie docelowej – komentuje Urszula Kaszubowska.

– Kierowałem „Branżą Dziecięcą” przez 10 lat i uważam, że dałem jej już wszystko, co miałem najlepszego do zaoferowania. Urszula ma z jednej strony znacznie większe ode mnie doświadczenie w tworzeniu czasopism, a z drugiej – świeże pomysły i energię do działania. To idealna osoba, żeby wprowadzić „Branżę Dziecięcą” w nowe 10-lecie – mówi Marek Jankowski.

Urszula Kaszubowska i Marek Jankowski na stoisku „Branży Dziecięcej” w Kielcach. Fot. Hans-Henrik de Glasenapp