Paweł Kurpiewski planuje otwarcie sklepu internetowego. Fot. Fotelik.info

– Szukamy poważnego gracza, który zostanie operatorem sklepu internetowego działającego w subdomenie sklep.fotelik.info – zapowiada Paweł Kurpiewski, twórca serwisu Fotelik.info.

– Operator prowadzący sprzedaż będzie mógł skorzystać z naszej marki, cieszącej się zaufaniem rodziców i szeroko obecnej w mediach. Dochód chcemy zainwestować w edukację, rozbudowanie Ogólnopolskich Inspekcji Fotelików, rozwój serwisów oraz współpracę w ramach międzynarodowych projektów edukacyjnych i badawczych – wyjaśnia.

Szczegóły znajdą się w ofercie przetargu nieograniczonego, która trafi na rynek na przełomie września i października. – Zależy nam na operatorze, który dostarczy klientowi najwyższej jakości fotelik i zrealizuje zamówienie w jak najkrótszym czasie. Będziemy mieć wpływ na ofertę produktową – komentuje założyciel Fotelik.info.

Dodaje, że nie interesują go rozgrywki cenowe, stawia na towar z oficjalnej sieci dystrybucji, z pełną gwarancją. Celem nie jest najtańszy sklep, tylko miejsce ze starannie wybranym asortymentem z najwyższymi ocenami w testach zderzeniowych.

Serwis Fotelik.info ma 70 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie i, jak zapewnia jego twórca, konwersję na poziomie 5 tys. decyzji zakupowych.

Paweł Kurpiewski planuje otwarcie sklepu internetowego. Fot. Fotelik.info
Paweł Kurpiewski planuje otwarcie sklepu internetowego. Fot. Fotelik.info