Uczestnicy targów Euro-Trade mieli szansę wygrać cenne nagrody. Losowania odbywały się co 1,5 godziny. Fot. BranzaDziecieca.pl

Euro-Trade postanowił połączyć organizowane przez siebie targi szkolne ze zbieraniem zamówień na zabawki przed Dniem Dziecka. Wydarzenie odbywające się w dniach 27-28 kwietnia 2016 r. przyciągnęło ponad 70 wystawców i wiele sklepów z południowej Polski.

Krakowski dystrybutor zauważył, że coraz więcej sklepów papierniczych dodaje zabawki do swojej oferty. – Dotyczy to szczególnie gier planszowych i zestawów kreatywnych. Artykuły szkolne to asortyment mocno sezonowy, a zabawki sprzedają się przez cały rok, np. jako prezenty urodzinowe – wyjaśnia Katarzyna Zielińska z Euro-Trade. Zaznacza jednak, że łączone targi szkolno-zabawkowe to eksperyment. Czy taka forma się utrzyma, będzie można ocenić dopiero po podsumowaniu tegorocznej edycji.

W krakowskiej hali Chemobudowy zaprezentowało się ponad 20 firm z zabawkami i grami, m.in. Hasbro, Mattel, Trefl, Cobi, Simba, Chicco, Artyk, Polesie i Granna. Wystawcy, z którymi rozmawialiśmy, na ogół komentowali, że ruch w części zabawkowej był mniejszy niż w hali z artykułami szkolnymi, ale nie narzekali. Owocny był zwłaszcza pierwszy dzień. Sprzymierzeńcem organizatorów okazała się… fatalna pogoda. – Wielu właścicieli sklepów osobiście obsługuje klientów. Gdy w środku tygodnia pada deszcz, ruch jest mały i łatwiej wyrwać się na kontraktacje – ocenia Katarzyna Zielińska.

Uczestnicy targów Euro-Trade mogli skorzystać z licznych rabatów i promocji targowych. Mieli też szansę na wygranie nagród rzeczowych, m.in. markowego sprzętu AGD i kosmetyków. Wystarczyło złożyć na co najmniej 10 stoiskach zamówienia o wartości min. 500 zł.

[tz_plusgallery id=”10″]