Podczas florenckich targów Pitti Immagine Bimbo jednym z bardziej obleganych było stoisko polskiego producenta ubranek dla dzieci i niemowląt Barbaras. Firma znalazła się w doborowym towarzystwie ponad 500 przedstawicieli dziecięcej branży odzieżowej.
Według wstępnych szacunków 76. edycję florenckich targów odwiedziło ponad 10 tysięcy osób. Pitti Immagine Bimbo to największe w Europie targi mody dziecięcej, które ściągają wszystkich liczących się producentów ubranek z całego świata. Polskę reprezentowała firma Barbaras, która zaprezentowała najnowsze kolekcje czapek oraz odzieży dziecięcej. Stoisko producenta ubranek było jednym z bardziej tłocznych podczas trzech targowych dni. Kolekcją czapek szczególnie interesowali się zwiedzający z Włoch, Rosji, Ukrainy, Szkocji, Rumuni i Węgier.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że udało nam się przejść przez procedury weryfikacyjne i już za pierwszym podejściem zostaliśmy zakwalifikowani do udziału w tym prestiżowym wydarzeniu – powiedziała Marta Siuda-Majak, specjalista ds. public relations z firmy Barbaras.
Florenckie targi Pitti Immagine Bimbo są najważniejszym europejskim przeglądem firm zajmujących się modą dziecięcą a pod względem różnorodności i aktualności oferty nie mają rywali na międzynarodowej arenie wysokogatunkowej odzieży dziecięcej.
Podczas każdej z edycji Pitti Immagine Bimbo swoją ofertę prezentuje ponad 500 przedstawicieli dziecięcej branży odzieżowej. Wśród nich na styczniowych targach obok Barbaras znaleźli się między innymi: Cacharel, Diesel Kid, Fendi, Guess Kids, John Galliano Kids, Junior Gaultier, Laura Biagiotti Dolls, Lee Cooper, Monnalisa, Moschino, Patrizia Pepe, Pepe Jeans Junior, Rykiel Enfant, Stella McCartney Kids, Tru Trussardi Junior.
Kolejna letnia edycja Pitti Immagine Bimbo z udziałem marki Barbaras już w czerwcu.