Oglądanie, ocenianie, zamawianie, czyli branżowe spotkania w Kielcach. Fot. Sławomir Panek

Na odwiedzających 8. edycję kieleckich targów Kids’ Time, które odbędą się w dniach 23-25 lutego, czekać będzie siedem hal z branżowymi propozycjami dla najmłodszych. Na liście wystawców oprócz krajowych firm są również zagraniczni producenci i dystrybutorzy.

W programie targów zaplanowano także prezentacje dla handlowców przygotowane przez międzynarodowych i polskich ekspertów.

Czwartek, 23 lutego 2017

  • 12:00 Światowe trendy na rynku zabawek i artykułów dla dzieci – Reyne Rice, Toy Trend Expert (USA)
  • 12:45 Nowe oblicza sklepów dziecięcych – dr Maria Costa, Instytut AIJU (Hiszpania)
  • 13:30 Trendy w marketingu w roku 2017 – Magdalena Kordaszewska, Zabawkowicz.pl
  • 14:05 Bezpieczeństwo dziecka a zabawki, urządzenia i sprzęt dla dzieci – Paweł Zawitkowski
  • 14:40 Jak usprawnić logistykę w sklepie internetowym – Sławomir Rajch, Grupa Raben
  • 15:15 Bezpieczna zabawka: badania, certyfikacja, nadanie znaku CE – Joanna Janicka, Tomasz Marcinek, TÜV Rheinland Polska
  • 15:50 Uwarunkowania i  potrzeby rozwojowe dzieciaków. Na co powinniśmy zwrócić uwagę projektując zabawki i sprzęt dla dzieci i organizując im przestrzeń do nauki i zabawy oraz codzienną aktywność – Paweł Zawitkowski

Piątek, 24 lutego 2017

  • 12:00 Sklep, który pomaga sprzedawać – Dagmara Habiera, VM Studio
  • 12:40 Możliwości Google AdWords – pozyskanie i zatrzymanie klienta wymagającego – Agnieszka Denis, Denis Marketing Consulting
  • 13:15 Trendy sprzedażowe przyszłości – Joanna Dudziak, Dudziak i Partnerzy
  • 14:00 Czy ten produkt jest zabawką? Klasyfikacja zabawek – Joanna Janicka, Tomasz Marcinek, TÜV Rheinland Polska
  • 15:40 Facebook sprzedaje. Dowiedz się jak to zrobić! – Jakub Bąkała, adfunnel.pl
  • 15:15 Profesjonalna obsługa klienta – Dagmara Habiera, VM Studio

Aby używać odtwarzaczy multimedialnych, musisz wyrazić zgodę na użycie plików cookies usług odtwarzaczy
Ok, zgadzam się

W piątek, od 12 do 14, w sali Lambda, odbędzie się polsko-rosyjski Okrągły Stół. Tematy spotkania:

  • Kid rocks! Jak wejść na rynek rosyjski – nowy format sklepów w Rosji – Alina Korableva, wiodący specjalista ds. zakupów, Inventive Retail Group;
  • Wybór rodziców. Najpopularniejsze artykuły dla dzieci od 1 roku życia – Tatiana Butskaia, redaktor naczelna czasopisma Rody.ru;
  • Przegląd rynku rosyjskiego artykułów dziecięcych – Ekaterina Migol, GFK.

W czwartek i piątek targi otwarte będą od godz. 10 do 18. W sobotę od 10 do 16. Wstęp na zaproszenia po rejestracji online lub po wypełnieniu formularza rejestracyjnego w terminalu wejściowym, pozostawieniu wizytówki firmowej lub pieczątki firmowej.