
Podczas jubileuszowej edycji targów Kids’ Time, która odbędzie się w dniach 20-22 lutego w Kielcach, osiem hal wystawienniczych wypełnią najnowsze propozycje z branży produktów dla matki i dziecka. Zaprezentują je producenci i dystrybutorzy wózków, fotelików samochodowych, zabawek, mebli, tekstyliów i artykułów dziecięcych. Z uwagi na ogromną liczbę firm zainteresowanych udziałem w targach, powstaną dwie dodatkowe hale mobilne: H i I. Hala H, podobnie jak w roku 2018, poświęcona zostanie wózkom, w nowej hali I pojawią się gry (zarówno retro jak i te bardziej nowoczesne).
Podobnie jak w latach ubiegłych, wystawa już na tym etapie, wzbudza duże zainteresowanie firm, a swój udział potwierdzili liderzy branży. Wśród wystawców znajdą się zatem reprezentanci topowych marek z Polski i zagranicy. Jednak nie tylko. – Targi cieszą się przychylnością dużych marek, ale nie tylko. Nie ma chyba lepszego otoczenia do udanego debiutu niż Kids’ Time. – mówi menedżer projektu Aldona Matla.
Wśród firm, które zdecydowały się na udział w targach, znaleźli się przedstawiciele 21 krajów świata, m.in. Belgii, Finlandii, Hiszpanii, Portugalii, Rosja, Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Włoch.
Tradycyjnie już podczas targów pojawią się seminaria i warsztaty z udziałem profesjonalistów. W ramach obchodów jubileuszu wystawy, zaplanowano szereg atrakcji. Targi to także okazja do spotkań firm z przedstawicielkami blogosfery parentingowej oraz prasy branżowej.
Szczegóły dotyczące udziału w wystawie znaleźć można na stronie targów.