Wielkie oglądanie zabawek w Norymberdze - już wkrótce. Fot.&nbsp.Spielwarenmesse
Wielkie oglądanie zabawek w Norymberdze – już wkrótce. Fot.&nbsp.Spielwarenmesse

Do 27 stycznia trwa przedsprzedaż biletów na Spielwarenmesse. Kupiona online wejściówka na 1 dzień kosztuje 18 euro, na całą imprezę – 38 euro. Za jednodniowy bilet kupiony w kasie targowej trzeba będzie zapłacić 25 euro. Koszt biletu wstępu na wszystkie dni wyniesie 49 euro.

Podczas 66. edycji targów wystawią się 54 polskie firmy. Wśród nich ma być 9 debiutantów, m.in. Russell – wyłączny dystrybutor takich marek, jak 4M, Crayola i Secret Wings. Po raz pierwszy na targach zaprezentuje się Alexander – firma produkująca gry planszowe oraz zabawki edukacyjne. Na Spielwarenmesse pojawią się również Funiversity, Kukuryku, TM Toys i Tex-Im.

Odwiedzając imprezę w Norymberdze, warto zapoznać się z najważniejszymi przyszłorocznymi trendami dla branży zabawkarskiej. Zostaną one przedstawione na specjalnej ekspozycji Trend Gallery.

W ramach Toy Business Forum eksperci opowiedzą m.in. o marketingu online, licencjach i designie. Prezentację poświęconą trendom zabawkarskim poprowadzi redaktor naczelny „Branży Dziecięcej” Marek Jankowski.

Wielkie oglądanie zabawek w Norymberdze – już wkrótce. Fot. Spielwarenmesse