Dzień otwarty marki Cybex w Warszawie zorganizowano w stylu amerykańskiej wyprzedaży garażowej. Fot. BranzaDziecieca.pl
Dzień otwarty marki Cybex w Warszawie zorganizowano w stylu amerykańskiej wyprzedaży garażowej. Fot. BranzaDziecieca.pl

Cybex zorganizował wczoraj w Warszawie dzień otwarty. Wydarzenie miało nieformalny charakter – chodziło przede wszystkim o zapoznanie się z dziennikarzami i blogerami zainteresowanymi tą marką.

Foteliki samochodowe, wózki i nosidła Cybex traktuje nie tylko jako akcesoria zapewniające bezpieczeństwo i ułatwiające opiekę nad dzieckiem, ale także jako element stylu życia. Stąd na liście zaproszonych znaleźli się m.in. przedstawiciele mediów, zajmujący się na co dzień modą i designem. Pokazano im wybrane pozycje z oferty firmy, których wspólną cechą była kolorystyka autumn gold, przez niewtajemniczonych określana jako połączenie pomarańczu i czerwieni. – Wybór był oczywisty, bo jeżeli udostępniamy produkty do recenzji, czy sesji zdjęciowych czy testów, to w 95% przypadków jest prośba właśnie o ten zestaw barw. Faktycznie jest bardzo fotogeniczny – przyznaje Marta Włodarska z Konkret PR (na zdjęciu we własnoręcznie uplecionym wianku).

Dzień otwarty miał charakter amerykańskiej wyprzedaży garażowej. Siedziba agencji mieści się w willi, więc garaż był pod ręką. Na prowizorycznym stole, skręconym z trzech europalet, przygotowano dla gości lemoniadę i słodkie przekąski, a nad wejściem powiewały kolorowe chorągiewki. Klimatu dopełniał wypielęgnowany trawnik. Jego pojawienie się na betonowym podjeździe było tak zaskakujące, że aż sąsiad z naprzeciwka przyszedł zobaczyć, co się dzieje. Bezbłędnie odgadł, że to trawa z rolki.

Cybex organizował już za granicą pokazy medialne na większą skalę – w Berlinie, Mediolanie czy Paryżu, a ostatnio w Muzeum Sztuki Współczesnej w Barcelonie. Zdarzały się też wydarzenia bardziej kameralne, ale również przyciągające uwagę dziennikarzy, jak przyjęcie baby shower dla belgijskiej prezenterki telewizyjnej Tiany Kiriloff. Czy w przyszłości podobnych akcji możemy spodziewać się w Polsce? – Bardzo możliwe. To co robimy teraz, to tylko gra wstępna – uśmiecha się country manager Paweł Palmowski.

Dzień otwarty marki Cybex w Warszawie zorganizowano w stylu amerykańskiej wyprzedaży garażowej. Fot. BranzaDziecieca.pl
Dzień otwarty marki Cybex w Warszawie zorganizowano w stylu amerykańskiej wyprzedaży garażowej. Fot. BranzaDziecieca.pl