
Najnowsze akcesoria i zabawki Chicco były tematem konferencji, zorganizowanej w dniach 3-4 czerwca w Ożarowie Mazowieckim. Spotkanie zakończyły kontraktacje.
Zaproszonych gości – przedstawicieli około 70 sklepów i hurtowni powitał Gianluca Migliorisi, General Manager Artsana Poland. Całe spotkanie poprowadził Janusz Kaczmarek, firmowy trener i szkoleniowiec, ekspert w dziedzinie produktów Chicco.
Konferencję rozpoczęła prezentacja akcesoriów, wśród których duże zainteresowanie wzbudziły trzy najnowsze nianie elektroniczne, w tym bogato wyposażone urządzenie Baby Monitor Audio-Video Digital Top. Przegląd gamy nowych zabawek Chicco zajął najwięcej czasu. Ofertę w tej kategorii wzbogaciły m.in. nowości w linii zabawek Fit&Fun (Równoważnia 3 w 1, Zawody Wędkarskie, Grająca Bramka, Kręgle), Zwierzątka Go Go Music i Pchacz Hoppy. Konferencyjną część spotkania zakończyła prezentacja produktów z kategorii Metal, a w szczególności nowości: wózków głęboko-spacerowych Urban i Artic.
Trener Artsana Poland podkreślał zwłaszcza unikatowe cechy asortymentu, zwracał uwagę na pozornie drugorzędne cechy, które bywają niedoceniane bądź niezauważane. Każdą z części podsumowała Iwona Porwat, Marketing Manager Artsana Poland. Całość zamknęła prezentacja promocji przygotowanych dla zaproszonych gości, a przedstawionych przez dyrektora handlowego Witolda Kikolskiego. Kontraktacje miały miejsce drugiego dnia.
Kolejne tego typu spotkania Artsana Poland zamierza zorganizować jeszcze w tym roku. – Najbliższe we wrześniu po targach w Kolonii – zapowiada Witold Kikolski. – Staramy się utrzymywać stały kontakt z naszymi klientami. Zależy nam na edukowaniu w zakresie naszej oferty. Nieobojętne nam jest to, aby każdy z naszych kontrahentów miał silną pozycję w swoim regionie i satysfakcjonujące wyniki sprzedaży. To jeden z naszych priorytetów teraz i na przyszłość – dodaje dyrektor handlowy.
