Firma Marko, strategiczny partner Czasu Dziecka w Kielcach, jak co roku zaprosiła wczoraj swoich targowych klientów na wieczorny bankiet. Atrakcji nie brakowało: dla gości przygotowano m.in. bar wyrzeźbiony z bryły lodu.

Lodowa rzeźba przyciągała uwagę gości już od wejścia. Bar naturalnej wielkości, z zatopionym w środku logo Marko oraz zabawkami oferowanymi przez dystrybutora, nie tylko atrakcyjne wyglądał, ale był też w pełni funkcjonalny i przez cały wieczór goście mogli z niego korzystać. – Bar stopnieje za 8 godzin i to będzie znak, że czas zakończyć imprezę – zapowiadał, witając przybyłych klientów, współwłaściciel firmy Janusz Musioł.

Ekipa Marko jak zwykle wprowadziła gości w klimat zabawy, prezentując się w specjalnie przygotowanych kostiumach. W rytm piosenki Wygnam śmiało ciało do sali bankietowej hotelu Tęczowy Młyn wkroczyło kilkanaście pingwinów, na czele których maszerował król Julian.

Nie zabrakło także prezentacji nowości. Zagraniczni dostawcy Marko opowiadali o fotelikach BeSafe, wózkach TFK i Mima oraz zabezpieczeniach Dreambaby. Specjalną prezentację przygotował też Zbigniew Urbański, prowadzący program Gadżet w TVN Turbo.

Bardzo duże zainteresowanie wzbudził też pokaz barmański w wykonaniu mistrzów Polski i Europy.

Kulminacyjnym punktem imprezy było wręczenie nagród w kategoriach Debiut Roku 2013 (otrzymał ją szczeciński Bebe Club) i Ekspert Roku 2013 (w tej kategorii najlepsza okazała się Magdalena Maciuszek z Legnicy).

Ekipa Marko jak co roku wystąpiła w zaskakujących przebraniach. Tym razem pracownicy firmy byli pingwinami, a Janusz Musioł – królem Julianem. Fot. BranzaDziecieca,pl

[FAG id=37770]