Prezentacja nowego systemu zamówień Semmy.
Prezentacja nowego systemu zamówień Semmy. Fot. BranzaDziecieca.pl

22 marca w krakowskim hotelu Hilton odbyła się zorganizowana przez Centrum Dystrybucji Semma konferencja System zamówień internetowych – nowe możliwości w handlu. Zaproszeni goście mieli również okazję obejrzeć nowości z oferty firm Canpol, Cotobaby oraz Pinokio.

Spotkanie rozpoczęło się od prezentacji przygotowanej przez managera Semmy Anetę Kwiatkowską, dotyczącej wdrożenia w firmie internetowego systemu zamówień hurtowych. Po krótkim przedstawieniu podstawowych informacji o nowym systemie (zalety, wymagane dane, alternatywne sposoby zamawiania produktów) uczestnicy konferencji mogli prześledzić cały proces – od zalogowania się do złożenia zamówienia. – W bazie Semmy pojawi się ok. 15 tysięcy produktów. Rabaty są naliczane automatycznie. Cena, która wyświetla się przy produkcie, jest ceną ostateczną, netto – tłumaczyła przedstawicielka Semmy.

W kolejnej części spotkania regionalny kierownik sprzedaży Canpolu – Joanna Szczepańczyk omówiła kampanię marketingową Dobrze spakuj torbę do szpitala obejmującą linię produktów okołoporodowych. W ramach tego projektu m.in. zaproszono do testowania artykułów z asortymentu Canpolu użytkowników portalu Bangla.pl. W październiku 2013 r. Canpol przekazał 50 pakietów, w których znalazły się m.in. podkłady poporodowe, w marcu firma udostępniła do testowania 30 zestawów (m.in. laktator i wkładki laktacyjne). Zestawy próbek trafiły również do szpitali i szkół rodzenia. Do końca marca trwa akcja promocyjna, w której mogą wziąć udział sklepy detaliczne. Klienci, którzy kupią wyprawkę Canpol Babies za 200 zł otrzymują wiosenną torbę gratis. Placówki, które zachęcą kupujących do zainteresowania się tą propozycją Canpolu, otrzymają dodatkowy rabat (12%) na produkty objęte promocją.

Po natłoku faktów przyszła kolej na pokaz mody dziecięcej. Żywiołowi modele i energiczne modelki zaprezentowały ubrania dziecięce z najnowszej kolekcji Pinokio, firmy działającej na polskim rynku od ponad 20 lat. O asortymencie Pinokia i działalności firmy opowiedział jej współwłaściciel Witold Giziński.

Konferencję zakończyła prezentacja kolekcji 2014 marki Cotobaby. Wśród proponowanych nowości znalazło się 9 modeli fotelików (m.in.Swing Prestige, Swing Limited oraz Strada Jeans), 4 modele wózków: Rhytm, Soul, Blues oraz 3-funkcyjny wózek w całości produkowany w Polsce – Messina. W tym roku do sklepów trafią również 2 nowe krzesełka i 3 modele łóżeczek (w tym Samba Lux – wyposażona m.in. w przewijak, pozytywkę i pałąk z zabawkami).

Goście Semmy mieli następnie okazję wymienienia się uwagami dotyczącymi nowości podczas kolacji i bankietu. Było uroczyście. I jeszcze ten Wawel za oknem.

Prezentacja nowego systemu zamówień Semmy. Fot. BranzaDziecieca.pl

[FAG id=37760]