Na rynku ukazał się pierwszy numer magazynu wydawanego przez Grupę PSD Polskie Sklepy Dziecięce. W bezpłatnym czasopiśmie przygotowanym z myślą o rodzicach sporo miejsca przeznaczono na przedstawienie oferty zakupowej.

W publikacji znalazły się również teksty poświęcone m.in. kryteriom wyboru fotelików oraz wózków, artykuły dotyczące kompletowania wyprawki i karmienia noworodków.

– Przede wszystkim zależy nam na wspieraniu rodziców w dokonywaniu najlepszych zakupowych wyborów – zadeklarowała redaktor naczelna Karolina Hucz. Dodała, że kolejny numer ukaże się w drugiej połowie kwietnia, znajdą się w nim m.in. propozycje związane z Dniem Dziecka.

Nakład magazynu to 50 tysięcy sztuk. Wydawnictwo dystrybuowane będzie w sklepach należących do Grupy PSD Polskie Sklepy Dziecięce.

Fot. BranzaDziecieca.pl