
„Supertata w wielkim mieście” – to nowe czasopismo, które zadebiutowało właśnie na polskim rynku. Bezpłatny magazyn jest pierwszą tego typu publikacją, traktującą o rodzicielstwie i stylu życia, adresowaną do mężczyzn.
Pierwszy numer „Supertaty” liczy 74 strony. Można w nim znaleźć informacje m.in. na temat seksu w ciąży, diety przyszłego taty oraz pierwszych dni z bobasem w domu (włącznie ze szczegółowymi instrukcjami dotyczącymi kąpieli noworodka).
Czytelnicy mogą dowiedzieć się także, czym kierować się wybierając samochód rodzinny i na co zwrócić uwagę, kupując wózek i fotelik dla dziecka.
Miłośnicy elektronicznych gadżetów z pewnością uważnie przeanalizują przegląd niań elektronicznych.
Magazyn jest dostępny za darmo w formie drukowanej (rozprowadzany w szkołach rodzenia na targach familijnych, warsztatach dla przyszłych i świeżo upieczonych rodziców) oraz w wersji elektronicznej, m.in. w AppleStore i GooglePlay.
Debiutujące czasopismo ma już na koncie pierwszy sukces medialny. „Supertata w Wielkim Mieście” objął patronat medialny na filmem „Wykapany ojciec” (premiera w polskich kinach – 7 lutego). Magazyn będzie rozdawany podczas oficjalnej premiery w Warszawie i wybranych kinach w Polsce.
Wydawcą kwartalnika „Supertata w Wielkim Mieście” jest firma BigCityLife, która w ub.r. wprowadziła na rynek podobny magazyn adresowany do kobiet: „Supermama w Wielkim Mieście”.
