Dzisiaj rusza dwumiesięczna kampania reklamowa klocków Lego Star Wars. Kampania, prowadzona z okazji 15. rocznicy pojawienia się zestawów na rynku, została podzielona na dwa etapy. Pierwszym z nich będzie wyświetlanie spotów reklamowych w ogólnopolskich i dziecięcych kanałach telewizyjnych.

Trzy wersje filmów będą promować wprowadzone na rynek w 2014 r. m.in. zestawy Microfighters i Great Vehicle. Działania reklamowe pojawią się również również w sieci. Na najczęściej odwiedzanych portalach z grami dla dzieci zostaną umieszczone banery, w serwisach You Tube oraz ViD obejrzeć będzie można krótkie filmy poświęcone sadze Gwiezdne wojny.

Zaplanowano również atrakcje w centrach handlowych. W kwietniu i maju dzieci będą mogły m.in. budować z klocków ogromne figury postaci z filmu, projektować i tworzyć własne statki kosmiczne oraz brać udział w konkursach. Najciekawsze budowle będzie można obejrzeć w specjalnych gablotach znajdujących się w punktach sprzedaży.

Lego z miniaturą Dartha Vadera również powstało z okazji 15-lecia marki Star Wars.
Lego z miniaturą Dartha Vadera również powstało z okazji 15-lecia marki Star Wars. Fot. Lego