Badanie sprzedaży zabawek.
Badanie sprzedaży zabawek. Fot. maiaisobel.blogspot.com

Amerykańska firma badawcza NPD rozszerza obszar monitorowanych rynków. Analitycy jeszcze w tym roku po raz pierwszy przeprowadzą badanie sprzedaży zabawek w Turcji. Na 2014 r. zaplanowano opracowanie raportu dotyczącego branży dziecięcej w Meksyku. Przedstawiciele firmy planują również powtórne przeprowadzenie analiz rynkowych rynku rosyjskiego.

Podczas badań przeprowadzanych online padną m.in. pytania o to, gdzie klienci najczęściej kupują zabawki, jakie marki wybierają najchętniej. Badanie sprzedaży zabawek będzie również dotyczyło tego, jak zmieniły się zwyczaje zakupowe konsumentów.

Wyniki ankiet dotyczące rynku rosyjskiego dostępne będą w sierpniu, raport oceniający rynek turecki ma zostać przygotowany na przełomie września i października.

NPD obecnie prowadzi badania rynków w 10 krajach: USA, Wielkiej Brytanii, Australii, Francji, Hiszpanii, Belgii, Austrii, Portugalii, Polsce i Niemczech.

Badanie sprzedaży zabawek. Fot. maiaisobel.blogspot.com

Fot. maiaisobel.blogspot.com