Rozpoczęła się chińska kampania przeciwko firmom podrabiającym produkty Disneya. Fot. Disney Parcs

Chiński rząd ogłosił, że rozpoczyna roczną akcję wymierzoną przeciwko firmom, które podrabiają produkty Disneya. Po raz pierwszy ochrona ma obejmować określoną markę.

W przeszłości tego typu kampanie dotyczyły grupy produktów lub określonych kanałów sprzedaży, np. latem 2015 r. zrealizowano projekt Red Shield Net Sword skierowany przeciwko sprzedającym podróbki online.

Eksperci podkreślają, że kampania chroniąca Disneya może mieć związek z planami otwarcia w przyszłym roku The Shanghai Disney Resort – pierwszego tego typu parku tematycznego w Chinach. W ramach projektu znajdujący się wokół parku obszar o powierzchni 12 km ogłoszono “terenem ochronnym dla Disneya”.

Rozpoczęła się chińska kampania przeciwko firmom podrabiającym produkty Disneya. Fot. Disney Parcs
Rozpoczęła się chińska kampania przeciwko firmom podrabiającym produkty Disneya. Fot. Disney Parcs