ABC Data zaczyna sprzedawać zabawki. Fot. BranzaDziecieca.pl

Firma ABC Data, zajmująca się dotychczas dystrybucją sprzętu IT, wprowadziła do swojej oferty zabawki oraz artykuły szkolne i papiernicze.

– Poszerzenie oferty o artykuły szkolne i papiernicze oraz zabawki daje znaczący potencjał wzrostu sprzedaż. Rynek akcesoriów biurowych w Polsce szacujemy na ok. 4 mld zł, natomiast zabawek na ok. 9 mld zł. Zwłaszcza ta ostatnia grupa produktów ma duży potencjał sprzedażowy. Tylko w 2014 r. rynek zabawek wzrósł w Polsce o 8%. Wszelkie prognozy wskazują na to, że rok 2015 zakończy się wzrostem w tej branży na poziomie 4-5% – ocenia na portalu dlahandlu.pl wiceprezes ABC Data Andrzej Kuźniak.

Nowe produkty klienci mogą zamawiać poprzez InterLink – elektroniczną platformę sprzedażową B2B. Firma planuje dalsze rozszerzanie asortymentu o nowe grupy artykułów. W najbliższym czasie m.in. chce zwiększyć ofertę produktów mobilnych.

ABC Data zaczyna sprzedawać zabawki. Fot. BranzaDziecieca.pl