Fisher Price
Fisher Price. Fot. Mattel

Należąca do Mattela marka Fisher-Price została nagrodzona Złotym Laurem Konsumenta 2013. Marka zwyciężyła w kategorii Zabawki, zdobywając 57% głosów.

Laur Konsumenta jest ogólnopolskim plebiscytem obejmujący głosowanie telefoniczne oraz online. Grupa ok. 800 respondentów proszona jest o wskazanie najpopularniejszych produktów i usług w danej kategorii.

– Jesteśmy dumni z tego, że marka Fisher-Price została doceniona na polskim rynku. Plebiscyt opierał się na głosach konsumentów, więc tym bardziej cieszy fakt wygranej – skomentowała marketing manager Mattel Poland Dobrochna Lejnert.

Obecnie marka Fisher-Price dostępna jest w 145 krajach. W jej portfolio znajduje się ponad pięć tysięcy modeli produktów, m.in. zabawki, maty edukacyjne dla niemowląt, gryzaki i grzechotki. Na polskim rynku marka pojawiła się w 2001 roku.

Fisher Price. Fot. Mattel