Fot. BranzaDziecieca.pl

Francuska marka Janod ma nowego wyłącznego polskiego dystrybutora. Do swojego portfolio dołączyła ją spółka Solution Baby Care.

Janod projektuje zabawki od 1970 r. Asortyment marki jest dostępny w 60 krajach. Pod brandem, znanym już od pewnego czasu w Polsce, kryje się wybór produktów przeznaczonych dla najmłodszych w wieku od kilku miesięcy do lat wczesnoszkolnych: zabawki drewniane, edukacyjne, magnetyczne, a także puzzle i gry. Każda z nich rozwija kreatywne myślenie oraz umiejętność opowiadania historii. Zabawki wspomagają także naukę chodzenia, zręczność, zdolności manualne oraz kojarzenie kształtów i kolorów. Wszystkie tworzone są przez projektantów zatrudnionych w firmie Janod. Powstają z naturalnych surowców, takich jak drewno i wytrzymały karton.

– Przygotowaliśmy dla firmy Janod długofalową strategię komunikacji. Elementami budowania większej rozpoznawalności marki są m.in. polskojęzyczna strona Janod.pl, koncentrowanie społeczności wokół brandu na Facebooku oraz inne działania komunikacyjne, takie jak współpraca z wybranymi portalami i blogerkami – mówi Joanna Gabrysiak-Wadowska, współwłaścicielka Solution Baby Care. Zabawki są w sprzedaży w sklepach stacjonarnych, butikach, księgarniach oraz sklepach internetowych.

Na rok 2015 producent przygotował blisko 150 nowości. Pełna oferta firmy Janod jest dostępna w panelu handlowym Solution-bc.pl, pozwalającym m.in. weryfikować stany magazynowe w czasie rzeczywistym, sprawdzać ceny hurtowe i składać zamówienia. Współpracujące sklepy mogą liczyć również na wsparcie sprzedażowe oraz marketingowe, np. w postaci pakietów zdjęć i grafik czy autorskich opisów produktów. – Każda zabawka jest prezentowana przez pryzmat umiejętności, które rozwija – zapewnia Joanna Gabrysiak-Wadowska.

Solution Baby Care zajmuje się dystrybucją produktów dziecięcych od 2009 r. Na zasadzie wyłączności sprzedaje w Polsce również marki Beaba, Red Castle, Gro Company i Scootandride.

Na targach Kids Time w Kielcach firma będzie czekać na klientów na stoisku C-39.

Fot. BranzaDziecieca.pl