
5 miast i ponad 100 gości na spotkaniu w każdym z nich. Nowości na wiosnę-lato 2015 Mattel przedstawił swoim klientom na kontraktacjach zorganizowanych we Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie, Sopocie i Krakowie.
Prezentacje przyszłorocznych zabawkowych premier 16 września zainagurowała konferencja we wrocławskim Haston City Hotel. Gości witał Czocher – znana z programu „Mam talent!” pozytywnie nastroszona małpka z towarzyszącym jej animatorem Piotrem Borutą.
Gospodarze przygotowali mnóstwo nowości, wiele promocji i nieco ciekawostek – o nowych liniach, zmianach w dotychczasowym asortymencie, a nawet o światowej sławy gwiazdach. Prezentacje urozmaicały atrakcje współprowadzone przez Czochera. Konkursy poważne, takie jak np. z pytaniem „Co zrobić, by osiągnąć wyższą sprzedaż” przeplatały się z czysto rozrywkowymi, jak np. ze strzelaniem do tarczy trzymanej przez małpkę.
Barbara Postek, area sales supervisor w Mattel Poland, rozpoczęła prezentację od powitania gości i przedstawienia nowości dla niemowląt marki Fisher-Price, która prawdopodobnie jako jedyna ma laboratorium zabawek dla dzieci, gdzie maluchy w domowych warunkach testują nowości. Brand pozyskał globalną ambasadorkę. Jaką? Na razie ta informacja jest objęta klauzulą poufności, podobnie jak większość nowości na rok 2015, lecz będziemy mogli zdradzić tę informację już w naszym kolejnym, listopadowo-grudniowym wydaniu.
Wiele nowych produktów pojawi się w serii Tomek i Przyjaciele. Okazją do niespodzianek będzie fakt, że Tomek ma już 70 lat. Do sklepów trafi limitowana edycja zabawki, której nie będzie można kupić, a jedynie dostać jako gratis.
Prezentację nowości dla chłopców rozpoczęła informacja na temat premier Hot Wheels. – To najpopularniejsza marka samochodów na świecie. Sprzedajemy ich ponad 2 miliony rocznie – podkreśliła Danuta Leszko-Roswell, senior marketing manager w Mattel Polska. Nie tylko chłopców, lecz także tatusiów zainteresują nowości związane z premierami kinowymi, takimi jak Gwiezdne Wojny, Szybcy i wściekli, Marvel, Avengers czy James Bond. Premier nie zabraknie także w kolekcjach Matchbox, Samochody i Samoloty. Nowość to linia Ice Racers, na którą składają się samochody wciąż ośnieżone po zimie, w charakterystycznych pudełkach, nawiązujących kolorystyką do lodowej tafli. Nowe produkty pojawią się także w liniach Boom Co oraz markach Uno i Scrabble.
Prezentację nowości dla dziewczynek otworzyły nowości Barbie. – W roku 2015 czeka nas dużo zaskoczeń. Barbie zmieni rysy twarzy na bardziej naturalne, będzie miała ruchome stopy, a każdy zestaw poza butami na obcasie będzie zawierał płaskie baleriny – zapowiedziała Monika Burczyńska, key account manager działu sprzedaży Mattel Polska. W nowym asortymencie nie zabraknie Księżniczek, Jej Wysokość Zosi oraz Ever After High.
Dobór asortymentu sklepom ułatwi nowo wprowadzone oznaczenie Power Sku. – Wskazujemy w ten sposób produkty, które typujemy na bestsellery. Nie wszystkie z nich są reklamowane, lecz każdy ma potencjał doskonałej rotacji – wyjaśniła Barbara Postek.
Goście poznali również szczegółowy kalendarz emisji reklam wszystkich produktów. 100-procentowe przygotowanie na nowy sezon wspomogą również promocje dla sklepów oraz liczne materiały typu POS.
Fot. BranzaDziecieca.pl