Agnieszka Adamek pokazuje jak się bawić nowościami
Agnieszka Adamek pokazuje jak się bawić nowościami. Fot. Paweł Jakubek

Blisko 100 zaproszonych firm wzięło udział w warszawskich kontraktacjach, zorganizowanych w dniach 21-22 maja przez firmę Russell. Goście zapoznali się z nowościami marek: 4M, Crayola, Hello Kitty i Anne Geddes.

Kolejne fale klientów gospodarze powitali prezentacjami o godz.: 11, 12 i 14.00.

Russell ma w swojej ofercie ponad 20 marek. Podczas kontraktacji najwięcej czasu i miejsca poświęcono czterem z nich: 4M, Crayola, Hello Kitty i Anne Geddes.

Przegląd nowości

Wśród nowości 4M pojawią się m.in. Piankowe Rakiety, Zestaw Sztuczek Magicznych, Hodowla Kryształów i Trawiastogłowe Potworki, do powstania których niezbędna okazuje się skarpetka z nasionami trawy. Odświeżone zostały opakowania serii Glow i Wykopaliska.

Z nowości marki Crayola wyróżnia się Marker Maker – zestaw do tworzenia markerów we własnych kolorach. – Kolorów może powstać tylko tyle, ile mamy w wyobraźni – mówi Michał Glinka, marketing manager w Russell. Uwagę przyciąga również Magic Goo – magiczna pasta balonowa dostępna w zestawie z rurką do nadmuchiwania balonów.

Do kolekcji Hello Kitty, którą Russell włączył do swojego portfolio w tym roku, dołączył jeden z najnowszych produktów – Pociąg Ekspresowy Hello Kitty.

Ofertę pod brandem Anne Geddes wzbogaci seria podwodnych zabawek, a wśród nich m.in. konik morski i krewetka oraz nowe lalki.

Poza nowościami wśród eksponowanych na kontraktacjach artykułów znalazły się także wprowadzone niedawno do sprzedaży pachnące maskotki Suki oraz asortyment marki Carte Blanche.

Wsparcie sprzedaży

Russell zaprezentował niektóre z najnowszych rozwiązań ekspozycyjnych. Na Kredy 3D przygotowano standy duże i małe. Sprzedaż marki Makedo będzie wspomagał mały i duży stand z wyświetlaczem LCD i wgranymi filmami. Carte Blanche wystawić będzie można na standach w wybranych rozmiarze: S, M lub L.

Firma zapewni dodatkowe wsparcie każdemu ze swoich handlowych partnerów, jeżeli tylko zajdzie taka potrzeba. – Przeprowadzamy treningi personalne dla sprzedawców. Możemy zorganizować szkolenie lub wysłać przedstawiciela  – zapewniał Michał Glinka, prowadząc prezentację. – Sprzedać coś kreatywnego jest trudno, ale mając wiedzę o tym, jakie możliwości stwarza zabawka, łatwiej przedstawić tę ofertę klientowi – dodał.

Wszystkim premierom produktowym towarzyszą ulotki i plakaty, a wybranym – kampania telewizyjna. – Spoty emitują wszystkie przeznaczone dla dzieci kanały z Grupy TVN i platformy Polsat. Teraz liczymy w związku z tym na wzrost sprzedaży, a w czasie wakacji na stabilizację  – mówi Michał Glinka.

Agnieszka Adamek pokazuje jak się bawić nowościami. Fot. Paweł Jakubek

[FAG id=37748]