
34-letni mieszkaniec Porąbek Uszewskich wygrał Fiata 500 w loterii List do Mikołaja, zorganizowanej przed zeszłorocznym Bożym Narodzeniem przez firmę Mattel. W imieniu szczęśliwego zwycięzcy nagrodę odebrała siostra.
Samochód wręczono dzisiaj, na parkingu przed siedzibą Mattel Poland w Warszawie. Organizatorzy zadbali o uroczystą oprawę: były baloniki, tort i szampan (bezalkoholowy), odświętną atmosferę budowali mim, szczudlarz i DJ.
Kampanię List do Mikołaja firma Mattel zorganizowała po raz pierwszy w 2012 r. Cieszyła się ona ogromnym zainteresowaniem wśród konsumentów. Została również doceniona przez branżę reklamową – uhonorowano ją brązową statuetką EFFIE. Stąd decyzja o kontynuacji akcji w kolejnym sezonie.
Ogólnopolska kampania rozpoczęła się 18 października 2013 r. Za pośrednictwem strony www.listdomikolaja.pl, dziecko wspólnie z rodzicami tworzyło wirtualny list do Mikołaja.
Dodatkowo, podobnie jak rok wcześniej, kampania była wspierana akcją prosprzedażową – loterią promocyjną o nazwie „Świąteczna loteria List do Mikołaja”. Jej zasady były bardzo proste, a jednocześnie bardzo atrakcyjne dla uczestników. Każdy, kto zakupił dowolną zabawkę Mattela, mógł zarejestrować swoje zgłoszenie na stronie konkursowej i zakręcić kołem fortuny.
Pula nagród obejmowała kilka tysięcy pozycji: zabawki firmy Mattel i bony rabatowe. Na zakończenie loterii, w wielkim finale, spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń wylosowano nagrodę główną – samochód Fiat 500.
Wyniki kampanii kolejny raz przekroczyły oczekiwania organizatorów. Liczba wysłanych listów do Mikołaja była o 37% większa niż w roku 2012.
Za koncept strategiczny oraz budowę promocyjnej strony www.listdomikolaja.pl odpowiadała agencja Vacaloca. Organizatorem loterii była firma First Line Polska. Kreację oraz produkcję materiałów graficznych przygotował Access Line, natomiast za przygotowanie media planu do kampanii odpowiadał Carat Polska.
Fiat 500 – główna nagroda w loterii List do Mikołaja – pojedzie do Porąbek Uszewskich. Fot. Magdalena Kordaszewska