
Mattel rozpoczął dziś serię spotkań z klientami, podczas których prezentowane są nowości na jesień i zimę 2014. Pierwszą konferencję zorganizowano w podwarszawskim hotelu Trylogia.
Jako pierwsza grupa prezentowane były zabawki dla najmłodszych: Fisher-Price. Mattel ma ambitne plany związane z tą marką i poszerza ją m.in. o akcesoria do karmienia (kubeczki, talerzyki, sztućce).
Nowością są zabawki z technologią Smart Stages (Poziomy Nauki), określaną mianem „największej innowacji Fisher-Price od 10 lat”. Produkty z tej linii będą udostępniają coraz bardziej zaawansowane funkcje w miarę rozwoju dziecka. Kolejne możliwości uaktywniają się automatycznie, po wprowadzeniu daty urodzenia malucha, lub są włączane manualnie przez rodzica.
Przedstawiciele sklepów zobaczyli także nowości z serii Little People, Imaginext, Tomek i przyjaciele, a także zabawki na licencji Disneya: Klub Przyjaciół Myszki Miki, Myszka Minnie oraz Jake i piraci z Nibylandii.
Po przerwie pokazano zabawki dla chłopców. Zaczęło się od marki Hot Wheels, później prezentowano disneyowskie Auta i Samoloty oraz serię Max Steel (wiadomość z ostatniej chwili: prawdopodobnie pod koniec roku Max Steel będzie bohaterem filmu kinowego).
Mattel szykuje jeszcze jedną wystrzałową nowość dla chłopców, ale na razie jest ona ściśle tajna. W kwietniu pojawią się pierwsze reklamy, nie zdradzające jeszcze, o jaki produkt chodzi, a wszystko wyjaśni się przed Dniem Dziecka.
W kategorii gier ciekawą nowością jest Scrabble Speed. Każdy gracz losuje 12 liter i ma za zadanie ułożyć z nich w ciągu minuty jak najwyżej punktowane słowo. Pełna rozgrywka obejmuje 7 rund. Pojawia się także odświeżona wersja Pictionary. Osoba znająca hasło pokazuje je palcem na przezroczystej tabliczce, inny gracz, podążając po śladzie, próbuje je narysować, a pozostali odgadują.
Sekcję z zabawkami dla dziewczynek otworzyła – a jakże – Barbie, która w tym roku będzie wspierana przez nową celebrytkę. Nie wiadomo jeszcze, kto to będzie, przypomnijmy więc, że w poprzednich latach tego zaszczytu dostąpiły Joanna Koroniewska, Katarzyna Glinka, Kasia Cichopek i Joanna Jabłczyńska.
Także w dziewczęcym asortymencie nie brakuje postaci znanych z bajek Disneya – są to doskonale znane Księżniczki oraz Jej Wysokość Zosia. Inna licencyjna propozycja to Mia i Ja.
Wciąż rozwijania i wspierana jest linia Monster High. Na rynku pojawia się także Ever After High – zupełnie nowa linia lalek dla dziewczynek w wieku 8+. Więcej informacji w najnowszym numerze „Branży Dziecięcej”.
Spotkania Mattela z kontrahentami odbędą się w najbliższych dniach także w Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście i Poznaniu.
Mattel rozpoczął serię spotkań z przedstawicielami sklepów, podczas których prezentowane są propozycje na jesień i zimę 2014. Fot. BranzaDziecieca.pl[FAG id=37779]