Scrabble jeszcze w starej wersji. Fot. the barrowboy/Wikipedia
Gra Scrabble będzie miała odświeżoną szatę graficzną i zmienione opakowanie. Mattel rozpoczął kampanię rebrandingową marki.
– Scrabble od wielu lat jest lubianą i cenioną grą planszową na polskim rynku. Poprzez kampanię rebrandingową będziemy starali się docierać do nowych konsumentów oraz budować wśród nich świadomość marki – powiedziała przedstawicielka firmy Mattel Ewa Bielawa.
O nowej kampanii informować będą telewizyjne spoty reklamowe, które od 8 listopada emitowane będa w wielu kanałach telewizyjnych:się na wielu kanałach TV, tj.: tvn style, tvn24, tvn turbo, Planete+, Ale Kino+, Comedy Central, Canal+ Sport, Canal+, n Sport, Comedy Central Family, Disco TV, MTV Polska.
Jedna z najpopularniejszych gier słownych na świecie została wynaleziona na początku lat 30-tych przez architekta Alfreda Buttsa. Pierwsze próby zainteresowania nowością wytwórni gier planszowych nie należały do udanych. Projekt, który początkowo nazywał się Lexico, został przez producentów odrzucony jako zbyt nudny. Obecnie w układanie słów grają ludzie w ok. 45 krajach. Na całym świecie kupiono ponad 100 mln egzemplarzy Scrabble.
Scrabble jeszcze w starej wersji. Fot. thebarrowboy
Ta strona wykorzystuje własne pliki cookies, aby działać prawidłowo. Korzysta też z plików cookies podmiotów trzecich, dostarczających narzędzia marketingowe i analityczne. Do informacji zbieranych w cookies podmiotów trzecich mają dostęp dostawcy tych narzędzi. Czy zgadzasz się na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies zgodnie z polityką prywatności?
Jeżeli tutaj zaglądasz, to znak, że cenisz swoją prywatność. Wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom, na tej stronie został wdrożony mechanizm, który pozwala Ci kontrolować wykorzystywanie plików cookies oraz innych technologii śledzących.
Pliki cookies własne wykorzystywane są na tej stronie w celu zapewnienia prawidłowego działania poszczególnych funkcji strony a pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w polityce prywatności.
Jeżeli chcesz zaakceptować wszystkie stosowane przez tutaj pliki cookies, kliknij w poniższy przycisk.
Te pliki cookies pozostają zawsze aktywne i nie masz możliwości wyboru w tym zakresie. Są to pliki cookies, dzięki którym w sposób prawidłowy funkcjonują m.in. formularze na stronie oraz mechanizm logowania do konta użytkownika i utrzymywania sesji po zalogowaniu. Ponadto, w plikach cookies własnych zapisywana jest informacja o dokonanych przez Ciebie ustawieniach plików cookies.
Korzystamy z Google Analytics, czyli narzędzia pozwalającego na gromadzenie, przeglądanie i analizę statystyk związanych z aktywnością użytkowników na naszej stronie. Kod śledzący Google Analytics gromadzi informacje na temat Twojej aktywności na naszej stronie, które mogą być przez Google wykorzystywane przy budowaniu Twojego profilu użytkownika. Ponadto, informacje z Google Analytics mogą być wykorzystywane w ustawieniach kampanii reklamowych prowadzonych z wykorzystaniem Google Ads. Jeżeli sobie tego nie życzysz, możesz wyłączyć narzędzia Google.
Korzystamy z Salesflare, narzędzia do zarządzania relacjami z klientami. Salesflare używa plików cookies, aby automatycznie gromadzić informacje na temat Twojej interakcji z naszą stroną oraz z naszym zespołem sprzedaży. Dane te pomagają nam lepiej rozumieć naszych klientów i dostosowywać nasze działania do Twoich potrzeb. Jeżeli sobie tego nie życzysz, możesz wyłączyć pliki cookies związane z Salesflare.
Na tej stronie osadzane są multimedia z serwisów YouTube i Vimeo. Odtwarzacze tych serwisów wykorzystują do swojego prawidłowego działania pliki cookies pochodzące od ich dostawców. Dostawcy mogą uzyskiwać dostęp do informacji gromadzonych w plikach cookies. Możesz wyłączyć pliki cookies związane z odtwarzaczami, ale wtedy nie będziesz w stanie obejrzeć treści osadzonych w formie odtwarzaczy.