Scrabble jeszcze w starej wersji.
Scrabble jeszcze w starej wersji. Fot. the barrowboy/Wikipedia

Gra Scrabble będzie miała odświeżoną szatę graficzną i zmienione opakowanie. Mattel rozpoczął kampanię rebrandingową marki.

– Scrabble od wielu lat jest lubianą i cenioną grą planszową na polskim rynku. Poprzez kampanię rebrandingową będziemy starali się docierać do nowych konsumentów oraz budować wśród nich świadomość marki – powiedziała przedstawicielka firmy Mattel Ewa Bielawa.

O nowej kampanii informować będą telewizyjne spoty reklamowe, które od 8 listopada emitowane będa w wielu kanałach telewizyjnych:się na wielu kanałach TV, tj.: tvn style, tvn24, tvn turbo, Planete+, Ale Kino+, Comedy Central, Canal+ Sport, Canal+, n Sport, Comedy Central Family, Disco TV, MTV Polska.

Jedna z najpopularniejszych gier słownych na świecie została wynaleziona na początku lat 30-tych przez architekta Alfreda Buttsa. Pierwsze próby zainteresowania nowością wytwórni gier planszowych nie należały do udanych. Projekt, który początkowo nazywał się Lexico, został przez producentów odrzucony jako zbyt nudny. Obecnie w układanie słów grają ludzie w ok. 45 krajach. Na całym świecie kupiono ponad 100 mln egzemplarzy Scrabble.

Scrabble jeszcze w starej wersji. Fot.  thebarrowboy