ZPH Pilch, producent zabawek drewnianych z Ustronia, ma nowe logo. Można je już zobaczyć na pierwszych produktach, stopniowo modyfikowane będą również opakowania. Zmiana znaku firmowego wynika z nowej strategii firmy.

Zdaniem właściciela firmy poprzednie logo było dobre w latach 90., ale nadszedł czas na odświeżenie wizerunku. – Może w końcu przestaną nas mylić z producentem płytek ceramicznych o tej samej nazwie, który ma siedzibę koło Bielska-Białej – śmieje się Roman Pilch.

Zwycięski projekt wyłoniono w konkursie, do którego stanęło kilku designerów. Najbardziej spodobała się propozycja katowickiej agencji Code, choć wybór nie był prosty. – Ja tę wersję na pierwszy rzut oka odrzuciłem, ale przekonała mnie córka, która studuje w Niemczech marketing – przyznaje właściciel ZPH Pilch.

Ustroński producent, skupiający się dotychczas na rynku edukacyjnym, chce wzmocnić sprzedaż swoich zabawek w sklepach. Poza nowym logo mają w tym pomóc m.in. nowe wzory graficzne umieszczane na zabawkach oraz zastąpienie szarych opakowań kolorowymi.

Fot. BranzaDziecieca.pl