Creator, Rekman oraz Simba zaprosiły wczoraj do Warszawy właścicieli sklepów należących do sieci Toy Planet. Uczestnicy spotkania mieli okazję dowiedzieć się m.in., co nowego planują franczyzodawcy.

Współpraca z placami zabaw, tematyczne akcje w centrach handlowych, ogólnopolska gazetka reklamowa – to tylko niektóre pomysły przygotowane przez wrocławską firmę Creator, do której należy Toy Planet. – Pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które pozwolą nam dalej się rozwijać. Pod koniec tego roku chcielibyśmy mieć w sieci 40 placówek. Obecnie działają 34 sklepy, w tym 29 franczyzowych i 5 własnych – powiedział przedstawiciel Creatora Jacek Zagrobelny.

Zaproszeni goście mieli również okazję zobaczyć showroom Simby i obejrzeć tam m.in. zabawki, które za kilka miesięcy po raz pierwszy pojawią się w reklamie telewizyjnej: linie Kids Mate, Majorette oraz Steffi.

[FAG id=37867]